Setari Cookie-uri

clomid si branca ursului

Ceau, as avea si eu o intrebare, eu incerc de 2 ani sa raman insarcinata numai ca nu reusesc sa raman! in urma cu 3 ani am suferit un avort spontan,si de atunci nu am mai ramas insarcinata! Zilele trecute am fost la Ginecolog si mi-a spus ca problema poate fii ca nu am ovulatia corecta sau nu ovulez in fiecare luna ,asa ca mi-a recomandat sa iau Clomid din ziua a 5-a de ciclu pana in ziua a-10-a cate 2 pastile prima luna fara ecografie sa vedem cum functioneaza!Eu mi-am cumparat si branca ursului luna trecuta dar nu stiu ce sa fac pt ca mie frica ca afecteaza daca iau si clomid si branca! Va multumesc astept un raspuns nu stiu daca am scris in categoria corecta!
kudika400460
Postat pe 24 Februarie 2015 16:24
categoria cui,,pe cn intrebi? aici nu sunt medici doar unii care fac pe medicii

mergi la doctor si intreaba sau vz ca s situri specializate unde ti raspund medicii
george-
Postat pe 24 Februarie 2015 16:46
Cred ca n-ai ce face! Intr-o tara in care ori crapa mama, ori crapa copilul la nastere e bine sa te abtii. Sa te bucuri de viata, sa -ti construiesti o cariere etc. Razboiul bate la usa iar cutremurul nici macar nu va bate!
Pesimistii sunt cei mai realisti oameni!
Vrei sa te uratesti (eventual mutilezi), sa nu te mai placa barbatul(ca el la inceput iti aduce flori si bea cu baietii...pe urma...).Vrei sa ieie vreo infectie din spital? Vrei sa te oracaie noaptea sa te duci nauca la slujba? Vrei sa ajunga mama ta(care mai are putin de trait ) sclava? Vrei sa depinzi de soacra?
Think it over!
Si ce ai sa-i oferi unui copil in aceasta tara si aceasta lume nebuna?
kudika_930014
Postat pe 30 Martie 2015 12:42
De la: kudika_930014, la data 2015-03-30 12:42:16Cred ca n-ai ce face! Intr-o tara in care ori crapa mama, ori crapa copilul la nastere e bine sa te abtii. Sa te bucuri de viata, sa -ti construiesti o cariere etc. Razboiul bate la usa iar cutremurul nici macar nu va bate!
Pesimistii sunt cei mai realisti oameni!