Setari Cookie-uri

Facebook a schimbat butonul de LIKE. Cu ce a fost inlocuit?

Noutati de la Facebook. Celebrul buton LIKE a fost schimbat cu o serie de emoticoane dragute.

Reteaua de socializare Facebook a decis sa introduca la nivel global o noua versiune a butonului Like, care include caracteristica Reactions. Aceasta pune la dispozitia utilizatorilor mai multe actiuni, precum: dragoste, ras, incantare, tristete sau manie, scrie Go4it, potrivit Mediafax.

Noua caracteristica va fi disponibila treptat pentru toti utilizatorii in versiunea web a Facebook si in aplicatiile pentru Android si iOS.

De exemplu, cand un utilizator vede ceva hazliu pe Facebook, poate da clic si tine apasat pe butonul Like si apoi selecta un emoticon care exprima rasul. Aceasta caracteristica va fi disponibila si pe paginile Facebook.

Compania a anuntat ca a lucrat timp de un an pentru a ajunge la forma actuala a Reactions. Sammi Krug, product manager la Facebook, a spus ca in proces s-a tinut cont de mai multe sondaje facute printre utilizatori, pentru a vedea ce tipuri de reactii folosesc oamenii cel mai mult, conform Go4it.

Citește și:
Introducing Reactions

Today is our worldwide launch of Reactions -- the new Like button with more ways to express yourself. Not every moment you want to share is happy. Sometimes you want to share something sad or frustrating. Our community has been asking for a dislike button for years, but not because people want to tell friends they don't like their posts. People wanted to express empathy and make it comfortable to share a wider range of emotions. I've spent a lot of time thinking about the right way to do this with our team. One of my goals was to make it as simple as pressing and holding the Like button. The result is Reactions, which allow you to express love, laughter, surprise, sadness or anger. Love is the most popular reaction so far, which feels about right to me!

Citește și:
Posted by Mark Zuckerberg on Wednesday, 24 February 2016

Schimbarea butonului de Like, una dintre caracteristicile reprezentantive ale Facebook, a fost anuntata anul trecut de Mark Zuckerberg, directorul executiv al companiei.

Multi oameni au crezut atunci ca li se va permite oamenilor sa dea cumva "Dislike" pe Facebook. Un astfel de buton nu va fi introdus, probabil, niciodata pe reteaua de socializare online.

In ceea ce priveste introducerea unui buton de Dislike, inginerul Bob Baldwin de la Facebook a explicat ca "Actiunile de pe Facebook sunt axate pe interctiunile sociale pozitive. Like-ul este cea mai facila cale de exprimare a unui sentiment pozitiv. Nu cred ca adaugarea unui mod facil de exprimare a unui sentiment negativ ar fi valoroasa pentru reteaua de socializare"

"Unele persoane poate ar folosi acest buton doar pentru a glumi. Dar nu poate fi utilizat... fara o oarecare asprime. Este important, din punctul de vedere al unei companii, sa nu incurajeze emotiile negative", a explicat si dr. Pamela Rutledge, de la Media Psychology Research Center.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
25 Februarie 2016
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.