Tableta Vonino Magnet M1: review de cinefil

Fiecare dintre noi avem un anumit motiv pentru achizitionarea unei tablete, atunci cand ne decidem sa adaugam una in cosul de cumpărături. Si cand ne orientam catre un anumit model, ne intereseaza diverse specificatii tehnice: pentru jocuri, pentru navigare internet, pentru citit carti sau pentru urmarit filme.

Desigur, exista varianta cand dorim sa alegem un produs care inglobeaza tot ce s-a enumerat, ba chiar si mai mult. Insa toate aceste optiuni au un element comun – calitatea ecranului tabletei. Stiti voi la ce ma refer: sa se vada bine, bine de tot. Pana la urma, interactiunea tuturor cu o tableta este display-ul care devine un criteriu esential in clasificarea gadgeturilor. Si aici ajungem la motivul pentru care eu am ales sa testez tableta Vonino Magnet M1 (vezi pretul si specificatiile pe site-ul reprezentantei), mai ales din perspectiva unui cinefil care mananca filme pe paine.

Tableta Vonino Magnet M1: primele impresii

Tableta Vonino Magnet M1 a fost lansata cu specificatia clara „prima tableta cu sisteme de operare Android 7 Nougat din Romania”. Ceea ce este destul de important, daca vrei ca sistemul sa fie unul responsive.

Revenind la impresiile mele, ce mi-a placut inca de la inceput, primul impact a fost conditionat de desgnul modern si practic. In plus carcasa cauciucata si rezistenta la amprente, destul de placuta la atingere a fost inca ceva cool. Dar mai ales mi-a placut faptul ca desi este destul de mare cu un ecran de 10 inci, ramane suficient de mica pentru a putea fi purtata in geanta de zi cu zi sau in bagaj daca o iei in calatorii, astfel ca te poti bucura oricand de filmele si serialele preferate doar cu un simplu touch de play. Daca esti intr-o zona cu acces la internet (conexiunea se poate face prin wi-fi, cartela sau stick USB), sunt diferse platforme de streaming care au un catalog generos de propuneri.
Daca nu, exista varianta sa salvezi in tableta Vonino Magnet M1 ce iti place si sa vizionezi cand ai timpul necesar pentru a te dedica pasiunii tale. Si daca ai ajuns aici, stii deja despre ce vorbesc.

tableta Vonino Magnet M1 review si impresii

Citeste mai multe despre specificatii tehnice si alte detalii pentru tableta Magnet M1.

Timpul este o variabila importanta atunci cand discutam despre un binge watching (la tine ma uit, cel cu guilty pleasure, care nu te sperie ideea sa vizionezi un sezon intreg intr-un weekend). Asadar, din ce am testat, autonomia bateriei poate depasi lejer opt ore, daca nu faci altceva decat sa rulezi filme in stil maraton. Autonomia este de 6500 de miliamperi, iar asta inseamna ca intr-o zi obisnuita poti ajunge si la 12 ore fără sa o reincarci – dureaza multicel pana la full charge, asa ca fii pregatit sa astepti.

Desigur, atunci cand este vorba sa calific calitatea unui ecran, mai sunt cativa factori care fac diferenta dintre un lucru banal si unul recomandat. Iar aici tableta Vonino Magnet M1 intra in a doua categorie pentru ca luminozitatea, contrastul, acuratetea si gama culorilor, dar si rezolutia sunt cateva componente care trec testul. Acela care sa te faca sa spui, si la propriu si la figurat, „imi place ce vad”.

Tableta Vonino Magnet M1 si filmul unui weekend de vizionat seriale si filme

Gadgetul este util, desi nu are ultra HD, ceea ce ar fi insemnat costuri mai mari, dar performantele nu sunt slabite de acest aspect. Ecranul capacitiv de 10.1 inci IPS se vede foarte bine: culorile sunt aprinse, luminoase, iar contrastul este bun pentru o rezolutie de 720p, adica 1280x720 pixeli. Pentru utilizarea exterioara nu am observat probleme, ecranul a fost vizibil si in soare, fara reflexii deranjante – si stim ca a fost din belsug soare in perioada aceasta. Un alt lucru imbucurator si satisfacator a fost faptul ca vizionarea se poate face din orice unghi, rezultatele fiind cele dorite, dar mereu intr-o pozitie confortabila si fara teama de a rata vreun moment de actiune sau ceva esential din idila vreunui cuplu de care te-ai atasat din film.

tableta Vonino Magnet M1 pentru filme: review

Urmareste mai multe detalii si pretul actual pentru tableta Vonino Magnet M1.

Am urmarit, mai mult din curiozitate, episodul pilot din The Man in the Hight Castle, un serial ofertant și indraznet depre cum ar fi aratat lumea daca al Doilea Razboi Mondial ar fi fost castigat de nazisti. Intregul film este bazat, pe langa subiectul sumbru si propunerea tragica a uni viitor cu restrictii si bolnav, pe o imagine gri, care induce ideea de lipsa de speranta sau de abandon social. Si mi-a fost destul de usor sa urmaresc actiunea, cu toate ca in alte ocazii poate as fi renuntat la urmarirea unui video lipsit de paleta de nuante. Am incercat, in incapatanarea mea si variante nemasterizate de filme, iar rezultatele m-au multumit de fiecare data.

Un sfat: ai grija ca in cazul in care te folosesti de platformele web pentru vizionare, sa ai o viteza de internet rezonabila, pentru a evita intreruperile nedorite.

Tableta Magnet M1: ce am respins de la modelul tabletei Vonino

Daca ar trebui sa fac o obiectie, aici aduc in discutie sunetul care este, din punctul meu de vedere, un minus de luat in considerare. Eu am observat un singur rand de doua difuzoare pe spate, intr-o parte, insuficiente pentru cei cu pretentii mai ridicate. Folosirea unor casti ca accesorii a diminuat din nemultumiri, asa ca, fara sa fie ridicat la maximum volumul, am savurat cu mai mult entuziasm evenimentele oferite de personaje.

O propunere accesibila ca pret, dar mai ales un castig in raportul calitate-pret, tableta Vonino Magnet M1 se poate declara o statie de distractie: poze, internet 4G, aplicatii distractive, bluetooth, GPS, lecturi de carti si filme - incarcata cu voie buna in mai multe forme. Pentru un amator consumator de filme ramane o varianta de luat in considerare, mai ales tinand cont de costul propus.

tableta Magnet M1 de la Vonino - review si impresii pentru un iubitor de filme

Mai multe detalii pentru tableta Vonino Magnet M1.

Memoria totala de 16 GB – stocare nativa - este suficienta pentru un calup covarsitor de episoade sau artistice. Daca se dovedeste prea mica, poti apela la slotul pentru card micro-SD si sa adaugi mai multă capacitate.

Tableta Magnet M1 Vonino: concluzii dupa primele utilizari

Tableta Vonino Magnetic M1 poate deveni un portal mobil pentru vizonari de filme sau orice continut multimedia. Iar faptul ca acest gadget iti permite sa te folosesti de diverse aplicatii care au un astfel de continut, mereu cu ceva nou, ar putea fi incurajator. Pentru ca are Android poti incerca mai multe variante. Eu am testat Amazon Prime si am fost super incantata. Alte variante pentru acest tip de proiectii ar fi Netflix, Voyo, HBO GO, Digi Film. Continutul de streaming poate fi uneori si descarcat pentru vizionarile amanate in functie de cum iti planifici sesiunea de relaxare.

Eu am „imbracat” aceasta tableta Vonino cu o husa tip flip-case cover pentru tableta vesel colorata, ca sa imi ofere si mai multa buna dispozitie si sa se imbine frumos inclusiv cu culorile afisate pe ecran. Am folosit-o si ca suport din cand in cand, ca sa sprijine tableta in timp ce vizionam filmele preferate.

tableta Vonino Magnet M1 review si impresii dupa prima utilizare

Vezi tableta Vonino Magnet M1 in magazin.

Nu uita ce este mai important atunci cand te uiti la un film pe o tableta, indiferent de brand: tine la distanta orice te-ar distrage!

Inca ceva util: Tableta Vonino Magnet M1 este in promotia „Orange Beast Deal” si costa 149 euro (TVA inclus) sau cu avans 0 si rata lunara de 6 euro la abonamentul Orange Net 9 (verifica oferta actuala).

Vezi mai multe despre oferta Orange pentru tableta Vonino Magnet M1.

Un material de Angela Alexandru (CineAmator.ro)

Vizionare placuta