comunicat de presa

Căutătorii de cămări revin în Săptămâna românească de la lidl și oferă un premiu de 10.000 EURO

Dupa ce a fost partener strategic al festivalului Electric Castle, ce are loc in comuna Bontida din judetul Cluj, Lidl a dezvoltat un proiect de modernizare a Scolii Gimnaziale din localitate, ca parte a strategiei sale de implicare in comunitatile locale. Proiectul de modernizare include dotarea claselor cu mobilier si amenajarea terenului de sport si a curtii institutiei de invatamant.

Lidl

Inca de la intrarea pe piata, Lidl a investit intr-un viitor mai bun, sustenabilitatea si implicarea in comunitatile din care compania face parte reprezentand fundamente ale culturii sale organizationale. Astfel, participarea companiei in calitate de partener strategic la unul dintre cele mai mari festivaluri din Europa, Electric Castle, a fost legata in mod firesc de dorinta de a contribui la dezvoltarea comunitatii din localitatea ce a gazduit in fiecare an evenimentul muzical.

In cadrul acestui proiect, Lidl a investit 70.000 de euro pentru modernizarea unitatii de invatamant din comuna Bontida, astfel incat cei aproape 200 de elevi si prescolari sa se bucure de cele mai bune conditii in scoala. Astfel, toate clasele in care invata elevii, precum si cancelaria beneficiaza acum de mobilier si dotari noi. In plus, curtea scolii a fost pavata, iar terenul de sport a fost modernizat prin turnarea unei placi de beton si acoperirea suprafetei cu un material special, adecvat pentru orele de educatie fizica. Totodata, incepand cu acest an scolar, terenul de sport a fost echipat cu noi porti de fotbal.

Lidl

„Comuna Bontida ne-a fost gazda buna si primitoare in iulie. Am fost foarte bine primiti aici si am dorit sa ne intoarcem pentru a lasa in urma un semn al aprecierii noastre pentru ospitalitatea cu care am fost intampinati. Modernizarea scolii reprezinta contributia noastra la educatia copiilor din Bontida, educatie ce le va permite sa isi indeplineasca mai usor visele si, de ce nu, sa le creeze un viitor mai bun”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

„Bontida e locul nostru de suflet 365 de zile din an, nu doar pe perioada Electric Castle. Faptul ca si alti parteneri ai festivalului s-au atasat de acest loc si de comunitatea de aici, atat de mult incat sa investeasca in viitorul ei, ne incanta. Am vazut reactia de pe fetele copiilor in prima zi de scoala si ne-am amintit de bucuria cu care traim cu totii prima zi din fiecare editie de festival”, a spus Andi Vanca, PR Manager Electric Castle Festival.

Lidl lanseaza campania Lidl Mini Shop si ii provoaca pe clienti la joaca
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: