Piata cadourilor online: de la obiecte la experiente

Piata cadourilor online: de la obiecte la experiente
Kudika
6 Octombrie 2017

O noua tendinta isi face aparitia pe piata cadourilor din Romania, incurajand alegerea de experiente, in locul simplelor obiecte oferite in dar in mod traditional. Demersul apartine Complice.ro, un business de cadouri experientiale, iar recomandarile incep de la experiente care stimuleaza adrenalina, simtul vizual si olfactiv, pana la provocari exclusiviste, in compania unor celebritati.

comunicat de presa

Cine ar putea sa uite un salt cu parasuta, un zbor cu balonul cu aer cald, o partida de tenis in compania lui Victor Hanescu, o sesiune de jogging cu Marian Dragulescu, o incursiune in lumea televiziunii direct “in teren”, alaturi de Cosmin Stan sau, poate, un atelier olfactiv, in care parfumul se sincronizeaza cu ph-ul, esentele si mesajul pe care vrei sa-l transmiti purtandu-l?

Pana nu demult, ar fi fost greu sa oferi un astfel de dar. Insa la finalul anului 2015, Oana Pascu, o tanara antreprenoare din Bucuresti, si-a propus sa schimbe perceptiile asupra cuvantului “cadou”, asociindu-l cu creativitatea, cu inovatia si implicand celebritati care sa te insoteasca in descoperirerea unor noi pasiuni.

Asa s-a nascut Complice.ro, un magazin online de cadouri creative, care in mai putin de un an a adunat peste de 100 de idei exclusiviste, out of the box.

Dupa aproape 15 ani de lucru in si cu marile corporatii, antreprenorarea si-a construit afacerea pe principiul diferentierii: darurile marca “Complice” sunt acelea care aduc valoare si te pasteaza pe retina si in memoria destinatarului.

“Cautam febril ideea perfecta, unica, atunci cand este ziua unui coleg, atunci cand ne pregatim sa oferim cadouri de Craciun sau atunci cand vrem sa ii aratam aprecierea noastra unui partener, intr-un mod in care mesajul sa fie elocvent, iar darul sa vorbeasca in numele nostru - valabil in viata personala, dar si in cea profesionala. Complice este locul de unde iti iei inspiratia si unde gasesti sprijinul, ideile si facilitarea pentru a oferi un dar memorabil”, spune Oana Pascu, fondatoarea Complice.ro.

Printre cele mai cautate pachete propuse de Complice se numara „Tasteful passions”, „Just moments”, „Celebrate love” sau „Just chocolate”. Cele mai multe dintre experiente au loc in Bucuresti, insa portofoliul a fost recent diversificat si include si experiente in Brasov, Cluj sau Sibiu.

Cel mai scump cadou este „Glamourous Outfit” si costa 7.500 lei, iar cel mai scump cadou cumparat pana acum de un client a fost in valoare de 980 euro si a constat intr-o experienta speciala alaturi de Victor Hanescu.

In functie de destinatarul cadoului, categoriile propuse de Complice.ro sunt, in prezent:

  • Experiente in doi, de explorare si iesire din rutina;
  • Escapade si provocari exclusiviste, in compania unor celebritati;
  • Daruri care cresc pulsul si stimuleaza adrenalina;
  • Provocari olfactive si vizuale;
  • Situatii extreme sau de rasfat personal.

Bugetul mediu alocat in 2017 pentru un cadou experiential se ridica la 215 euro. Clientul cu numarul cel mai mare de comenzi a oferit 7 cadouri prin intermediul Complice.ro, iar cel mai mare buget total cheltuit de un singur client se apropie de suma de 1.500 de euro.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: