Setari Cookie-uri

Remixshop.com lanseaza o noua campanie pe piata din Romania, 'Vinde catre Remix'

Proiectul initiat de Remix se adreseaza tuturor celor care au in dulapul lor piese vestimentare pe care nu le mai poarta sau pe care nu le-au purtat niciodata.

comunicat de presa

Remix second hand Remix Second Hand, retailer online ce opereaza in Polonia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Cehia si Bulgaria, lanseaza un nou proiect in Romania - "Vinde catre Remix", care va permite clientilor sai sa-si vanda articolele de imbracaminte si accesoriile pe remixshop.com, aducandu-le astfel mai mult spatiu in garderoba, dar si un profit. Campania "Vinde catre Remix" a fost lansata in Bulgaria in luna iulie 2017, iar pe piata romaneasca va fi lansata pe 9 octombrie.

Proiectul initiat de Remix se adreseaza tuturor celor care au in dulapul lor piese vestimentare pe care nu le mai poarta sau pe care nu le-au purtat niciodata. Mecanismul campaniei este simplu: utilizatorii solicita un REmix Bag prin intermediul contului de pe remixshop.com (ce le va fi livrat gratuit), in care vor putea introduce articolele de imbracaminte care corespund criteriilor descrise pe site, le vor trimite inapoi la Remix (din nou gratuit), dupa care acestea vor fi sortate si evaluate. Produsele aprobate vor fi fotografiate si publicate pe site, spre vanzare. Odata vandute, proprietarii lor vor primi un procent din pret.

Citește și:

remix "Majoritatea oamenilor detin haine frumoase pe care nu le mai poarta din diferite motive, dar daruirea, donarea sau revanzarea lor poate fi o sarcina dificila, consumatoare de timp. De la bun inceput, business-ul nostru a avut in centrul atentiei procesul de reciclare si credem ca, oferind hainelor o viata mai lunga, ajutam mediul inconjurator", spun reprezentantii Remix.

Compania Remix este prezenta in Romania din 2014. De la lansare si pana in prezent, piata din Romania a crescut semnificativ, reprezentand aproximativ 30% din veniturile companiei. Astfel, Romania este a doua cea mai importanta piata dupa Bulgaria. Cel mai scump produs vandut prin remixshop.com, o blana de blana Gucci, a fost achizitionata de un client roman pentru aproximativ 1.100 de euro.

In urma incidentului de vara trecuta, atunci cand depozitul principal al Remix a luat foc, compania a pierdut majoritatea produselor pe care le comercializeaza in mai multe tari din UE. In ciuda daunelor suferite dupa incendiu, compania a reusit sa reia rapid activitatea si sa continue sa se extinda.

Citește și:

remix second hand
Despre Remix

Remix Second Hand este unul dintre principalii retaileri online din Europa de Est, de pe nisa second hand. Compania activeaza pe doua segmente de piata in crestere – second hand fashion si e-commerce. In 2012, compania s-a lansat pe o nisa inca suficient neexplorata, avand in vedere ca la acea vreme pe piata online dedicata modei second hand, din Europa, nu existau jucatori mari.

In octombrie 2012, Remix s-a fost lansat in Bulgaria cu aproximativ 1000 de produse. Aproape 5 ani mai tarziu, in iulie 2017, retailerul online uploadeaza zilnic 15.000 de produse si mentine o oferta de cel putin 100.000 de produse ce provin de la 5.000 de branduri. De la lansare, veniturile companiei au crescut anual de 3.5 ori. Anul trecut, compania a primit o investitie de 8 milioane de euro de la Mezzanine Management, unul dintre cele mai importante fonduri de investitii din Europa Centrala si de Est.

Citește și:

Extinderea catre noi piete a inceput in 2014 cu Grecia si Romania. A continuat in Polonia in 2015 si Ungaria, Slovacia si Cehia in 2017. Retailerul online Remix deserveste toate pietele straine din sediul sau din Sofia.

Moda second hand de inalta calitate provine din SUA si din Europa de Vest, insa Remix intentioneaza sa-si extinda operatiunile si sa furnizeze produse chiar de la clientii sai, promovand astfel ideea de reciclarii articolelor de imbracaminte, oferindu-le o a doua sansa si prelungindu-le durata de viata. Industria de fashion este in prezent a doua in lume, dupa ce cea petroliera, care contribuie la incalzirea globala. Remix sustine ferm motto-ul sau: “Reuse, Reduse, Remix”, contrar tendintelor din mass market fashion.

Principalul avantaj al cumparaturilor second hand prin intermediul unui e-shop specializat este calitatea garantata a produselor. Remix are o echipa dedicata care verifica in detaliu fiecare produs inainte ca acesta sa fie disponibil online, pe remixshop.com.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
6 Octombrie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.