Amazon Romania

Compania cu capital romanesc Amazon-Romania.ro se doreste a fi unul dintre cele mai complexe, eficiente si relevante comparatoare de preturi din Romania, site-ul fiind pregatit sa sustina afisarea a milioane de produse listate in magazinele online romanesti, dar si a serviciilor existente pe piata.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Amazon-Romania.ro va pune accent nu doar pe produsele listate in magazinele online, dar si pe zona de servicii, fie ca vorbim de sectorul medical, cosmetic sau travel. Proiectul online are ca obiectiv principal o analiza cat mai exhaustiva a produselor, astfel incat sa simplifice procesul decizional al vizitatorilor.

“Prin intermediul acestui comparator de preturi, procesul decizional al consumatorului va fi inlesnit nu doar prin afisarea celui mai mic pret, ci si prin afisarea unor recenzii cat mai veridice atat cu privire la calitatea produsului dorit, cat si la credibilitatea vanzatorului acestuia. Vrem ca sistemul de comparare sa fie cat mai simplist cu putinta, astfel incat utilizatorii platformei sa primeasca un rezultat in cel mai scurt timp posibil.

Mai mult, spre deosebire de alte comparatoare deja existente, Amazon-Romania.ro isi doreste o mai buna interactiune cu userul, astfel incat afisajul de produse si oferte sa fie individualizat in functie de profilul fiecarui vizitator”, spune Radu Tanase, CEO Amazon-Romania.ro.

O mare parte din investitie s-a indreptat catre adaptabilitatea site-ului la toate device-urile existente, ceea ce presupune, pe langa design-ul responsive, si crearea unei aplicatii care sa faciliteze accesul de pe mobile.

Noul comparator de preturi este dedicat publicului larg, insa reprezentantii Amazon-Romania.ro estimeaza ca in prima etapa de dezvoltare a comparatorului, site-ul sa fie accesat de persoane cu varste cuprinse intre 18-60 de ani, ca urmare a experientei acestora in sectorul achizitiilor online.

“Piata comertului online este in continua crestere in Romania, fapt ce influenteaza si comportamentul general de consum. Exista o relatie de directa proportionalitate intre aceasta crestere a consumului si timpul dedicat procesului de decizie cu privire la achizitionarea unui produs, clientii luand in calcul din ce in ce mai multi factori, nu doar pretul.

Amazon-Romania.ro isi doreste sa contribuie la diminuarea acestui interval de timp, astfel incat alegerea produsului dorit sa fie cat mai facila. In momentul de fata, comparatoarele de preturi sunt foarte putin utilizate prin raport la utilitatea acestora, insa acest lucru se va schimba tocmai datorita eficientei unui astfel de sistem, nemaiexistand riscul de a achizitiona un produs cu 20% sau 30% mai scump din cauza lipsei de transparenta”, declara Radu Tanase, CEO Amazon-Romania.ro.

Amazon-Romania.ro este un proiect romanesc care a pornit din dorinta cresterii notorietatii companiilor romanesti la nivel worldwide, dar si din pasiunea pentru geografia economica mondiala.

“Intotdeauna mi-a placut foarte mult geografia si am studiat raurile lumii. De fapt, ma fascineaza cum de ajung mai toate sa se verse in mari sau in marile lacuri. Dintre toate apele, Amazonul m-a atras cel mai mult, fiind fluviul cu cel mai mare debit hidrografic din lume. Am gandit business-ul in aceasta directie, comparand volumul mare de debit al fluviului cu volumul mare de produse ce se vor comercializa in Romania. De asemenea, m-a inspirat faptul ca Amazonul se intinde de la vest la est. Si atunci am inteles oportunitatea globalizarii afacerii”, marturiseste Radu Tanase.

Mai multe informatii despre lansarea unuia dintre cele mai mari comparatoare de preturi, in curand, pe Amazon-Romania.ro.

Relaxare in stil modern: Carti de colorat pentru adulti
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: