L’Oréal a dat startul competitiei BRANDSTORM 2018, un business game dedicat studentilor pasionati de comunicare, marketing, digital, tech, dar si alte domenii. Concursul ii provoaca pe tineri sa reinventeze saloanele profesionale ale viitorului, prin imbinarea inovatiei, tehnologiei si a creativitatii. Cei inscrisi trebuie sa formeze echipe de cate trei membri si sa trimita o prezentare in nu mai mult de 3 slide-uri Power Point. In al 5-lea an in care o echipa din Romania participa la acest concurs, tema editiei este “Invent the professional salon experience of the future”. Tinerii participanti au ocazia sa devina adevarati lideri ai inovatiei, sa lucreze cu specialistii L’Oréal si sa capete experienta profesionala care sa le serveasca in cariera.

Ce trebuie sa stii despre L’Oréal BRANDSTORM 2018?

Brandstorm 2018

Studentii se pot inscrie pe platforma oficiala a concursului formand echipe de 3 persoane. Acestia isi pot alege unul din brandurile diviziei de Produse Profesionale din portofoliul local sau international al L’Oréal, pe care sa isi construiasca ideea. Dupa inscriere, organizatorii vor oferi un Resource Pack ce cuprinde detalii utile despre: divizie, piata de produse profesionale, comportamentul consumatorului, trenduri, responsabilitate sociala si componenta de retail.

In cadrul competitiei vor fi 4 etape de selectie importante: Prezentarea initiala, Semi-finala Nationala, Finala Nationala si Finala Internationala de la Paris. Premiile au o valoare totala de 30.000 Euro (10000 tech award, 10000 brand award, 10000 eur CSR award). Prezentarea initiala consta in maximum 3 slide-uri care vor fi urcate pe platforma online, iar pre-selectia nationala presupune 5 min pentru prezentarea ideii si 5 min pentru Q&A din partea juriului. Cei 3 membri ai echipei pot fi din orice universitate sau an de studiu. Echipa isi poate alege un mentor academic pe care il va inregistra in platforma oficiala.

Brandstorm este o competitie ce se adreseaza studentilor si masteranzilor din orice universitate, an sau profil si le permite sa isi transforme ideile inovatoare in realitate, in timp ce merg un pas mai departe si experimenteaza viata unui angajat L'Oréal. In fiecare an, studentii primesc o misiune diferita, insa numitorul comun este acelasi: tema le permite sa inoveze, sa provoace starea de fapt a lucrurilor, sa propuna solutii noi. Mai mult, cu ajutorul datelor de business furnizate de companie, pot face o punte intre notiunile teoretice si experienta practica. Desigur, nu este de neglijat nici provocarea de a-ti prezenta ideea in fata unui juriu international, la Paris”, au declarat organizatorii proiectului Brandstorm in cadrul L’Oreal Romania.

L’Oréal BRANDSTORM 2018 este un business game dedicat pasionatilor de comunicare, marketing, digital, tech si nu numai, organizat inca din 1992, iar in Romania este al 5-lea an consecutiv cand aceasta competitie are loc. La fiecare editie, tara noastra a fost reprezentata de o echipa in finala internationala de la Paris.

Daca esti student sau masterand, inscrie-te in L’Oréal BRANDSTORM 2018 aici !

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: