În fiecare minut, pe YouTube sunt urcate sute de minute însumate de conținut video. În fiecare secundă apar cinci noi profiluri pe Facebook. Peste 70% dintre utilizatorii de Instagram sunt dispuși să comande produse de pe telefonul mobil. Astfel de date nu fac altceva decât să arate că lumea online este ca un car cu fân iar blogul, vlogul sau produsul tău sunt acele pe care trebuie să le scoți la suprafață.

Calatorie initiatica in tainele AdWords: cum am invatat sa fac publicitate online

Pe jumătate copleșită de schimbările rapide de algoritmi, pe jumătate convinsă că nu știu cu ce se mănâncă acest atât de pompos în denumire content marketing, m-am înhămat la cursul cu același nume organizat de OK Institute. Profesor și online hero ne-a fost Matei Psatta care îți poate povesti inclusiv despre șuruburi în așa fel încât să îți pară interesante, iar diriginte (deloc indulgent) ne-a fost Cosmin Nastasă (managing director la Edge 2Performant).

De la cei doi și de la invitații surpriza am învățat că nu e suficient să ai un conținut bun, indiferent că e vorba de text, de imagine sau de video. Ai nevoie de un strop de intuiție și de creativitate, pentru că nu există rețeta ideală și să stăpânești foarte bine uneltele de măsurare a rezultatelor (click mai des pe Insights, vă rog, nu sunt degeaba acolo).

La ce să NU te aștepți în cadrul cursului de content marketing?

Nu te aștepta la teorie. Nu o să îți pună nimeni mâna pe creștet să te îndemne să scrii după dictare. Aplicat pe produsul tău sau pe altele scoase din pălărie de Matei și de Cosmin, vei testa, vei greși, o vei lua de la capăt.

Așa cum ziceam, nu există o rețetă universal valabilă. Iei un strop de roșu, adaugi 30 de secunde de video filmate cu super camera mega performanță, presări o glumiță amuzantă cu caracter mai mult sau mai puțin hazliu și gata, ai copt viralul!

La ce să te aștepți în cadrul cursului de content marketing?

Nu o să îți vină să crezi, click aici, toată lumea a înlemnit!

Așteaptă-te la insights oferite de cei mai buni oameni din domeniu. Unele dintre ele îți vor da o perspectivă complet nouă asupra lumii online. Altele au fost tot timpul sub nasul tău însă până la acest curs, ți-au lipsit informațiile care să te ajute să le identifici și să le aplici.

La finalul cursului, vei înțelege cum funcționează platformele de content nu pentru că ai cont de Instagram și urmărești 3 vloggeri, ci pentru că vei face exerciții aplicate pe fiecare dintre ele.

Parerea mea: Cursul de content marketing si cum am scapat de teama vorbitului in public
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: