P&G, împreună cu Let's Do It, Romania!, acționează într-o direcție care reprezintă o preocupare tot mai importantă a românilor - calitatea mediului. Cele două organizații au anunțat recent lansarea campaniei O Românie curată începe de acasă, care are ca scop încurajarea colectării selective a deșeurilor - un pas decisiv și cu impact pozitiv asupra mediului, atât în prezent, cât și pentru generațiile viitoare.
Comunicat de presă
Campania constă în două etape principale: prima reprezintă un program educațional pentru elevi, format din ateliere interactive și cursuri dedicate colectării selective și reciclării. Obiectivul acestui program este de a pune bazele și a genera o schimbare durabilă a obiceiurilor de acasă. Campania continuă cu acțiuni concrete de curățare a unor terenuri în comunități.
Proiectul O Românie curată începe de acasă a fost lansat la Urlati, județul Prahova, unde P&G are o unitate de producție ce reprezintă deja un exemplu pozitiv pe plan local, având zero deșeuri rezultate din operațiuni. În cadrul orelor de curs derulate în campanie, peste 350 de elevi au învățat despre beneficiile colectării selective a deșeurilor. În plus, ziua de 19 mai a fost dedicată acțiunii de curățenie în oraș, adunând mai mult de 250 voluntari, angajați P&G și membri ai comunității locale, care au colectat peste 4500 de kilograme de deșeuri.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Sarantis România și Let’s Do It România, continuă și anul acesta acțiunea colectivă ce are ca obiectiv grija pentru mediu
- Motivul pentru care Lidia Buble nu vrea să își facă publică relația cu Horațiu Nicolau: M-am fript de prea multe ori...
- S-a lansat noul Apel de proiecte pentru Bursele NAC, Neo Art Connect - ediția a II-a, 2024
Campania O Românie curată începe de acasă va continua și în alte comunități, ajutându-i pe locuitori să adopte obiceiurile de reciclare în viața lor cotidiană și să dezvolte o cultură civică a respectului față de natură.
"Noi, în P&G, credem că protecția mediului și succesul unei afaceri merg mână în mână", spune Antoine Brun, vicepreședinte Procter & Gamble Europa de Sud-Est. "Brandurile noastre precum Ariel, Lenor și Fairy sunt prezente în case pentru a îmbunătăți momentele din fiecare zi ale consumatorilor noștri, dar îmbunătățirea vieții presupune și grija față de comunitățile în care trăim și ne desfășurăm activitatea. Prin campania
Andrei Coșuleanu, reprezentantul Let’s Do It, Romania!, explică: "Viziunea noastră este o țară cu Zero deșeuri, iar astfel implicarea noastră, în calitate de cea mai mare mișcare socială din România, în inițiativa P&G, a fost un pas natural. Echipa noastră a pregătit și a susținut cursuri eco atât pentru profesori cât și pentru elevi și s-a alăturat pas cu pas acestui proiect lăudabil, cu tot know-how-ul și experiența pe care le avem. Am creat punctul de plecare și o poveste de succes care poate fi reprodusă și implementată în fiecare oraș care este interesat de educarea generației viitoare în respect față de mediul înconjurător".