Setari Cookie-uri

collective și-a redeschis porțile în București Mall

Un nou design și un spațiu comercial cu o suprafață generoasă de 1,230 de metri pătrați definesc magazinul collective, redeschis de curând în București Mall.

Comunicat de presă

Toate culorile, texturile și materialele utilizate de designerii magazinului contribuie la un decor original, contemporan și minimalist.

Acest concept de retail s-a impus printre amatorii de glamour drept unul care transformă alegerile vestimentare într-o declarație de stil personal. Noul magazin collective din București Mall își propune să ducă această experiență la un nivel superior, oferind ultimele colecții ale unui portofoliu premium de branduri celebre, precum: Calvin Klein, Scotch & Soda, Boss, Ted Baker, Guess, G-star, Pepe Jeans, Nike, Converse.

Magazin Collective

Special cu ocazia redeschiderii, clienții se pot bucura de o promoție de 40% discount la toate produsele, oferită exclusiv în locația din București Mall, în weekendul 22-24 iunie, dar și de o serie de activități speciale:

Citește și:

22 – 24 iunie: un DJ va mixa muzică electronică la intrarea în locație, iar cei care vor intra în magazin vor putea sa iși facă poze într-un photocorner special amenajat și vor putea avea pozele printate pe loc.

22 iunie: vată de zahăr

23 iunie: Prosecco bar

24 iunie: Aperol spritz bar

Despre București Mall:

București Mall este primul centru comercial modern din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, el a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Centrul comercial a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. București Mall își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

Citește și:

În ceea ce privește noile branduri din București Mall, printre acestea se numără cel mai mare MANGO din Europa de Est, un flagship Douglas, al doilea de acest gen și cel mai mare magazin al rețelei din țară, primul magazin de tipul department store din lanțul Meli Melo și Aperto, un restaurant italian unic în România, dotat cu cinci bucătării, fiecare cu specificul ei (pizza, grill, pasta, pasta fresca și gelato). În centrul comercial poate fi frecventat un club World Class România, care pune la dispoziție 35 de clase de grup fitness pe săptămână și programe personalizate cu aproximativ 20 de antrenori personali. Totodată, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zonă de food court pentru toate gusturile și un cinematograf. Hollywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne și echipate cu cea mai nouă tehnologie.

Citește și:

De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashioniste până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.

Vizionare placuta


Kudika
22 Iunie 2018
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.