Comunicat de presă

Aici s-a dat startul distracției la Electric Castle 2018

entru al patrulea an consecutiv, Mastercard împărtășește latura de neprețuit a muzicii cu fanii Electric Castle și le oferă beneficii exclusive și momente electrice, în calitate de card preferat al festivalului.

Anul acesta, Mastercard dă un nou sens conceptului de festival și transformă pasiunea pentru muzică a doi participanți la Electric Castle într-o experiență de neprețuit, oferindu-le cea mai cool cazare, aflată chiar în inima festivalului.

Cazare Electric Castle

Cei doi participanți vor beneficia de o locuință utilată complet, care vine la pachet cu surprize inedite: propriul barman care le va face o demonstrație de preparare a băuturilor și le va pregăti cocktailuri pe măsură, o cină delicioasă menită să le ofere energia necesară pentru concertele artiștilor preferați și o sesiune sănătoasă de yoga pentru reîncărcarea bateriilor.

„Parteneriatul cu Electric Castle, ajuns la a patra ediție, reprezintă pentru noi o ocazie specială de a fi din nou alături de fanii festivalului și de a trăi, împreună cu ei, emoția electrică a celor cinci zile de festival. An de an, împreună cu partenerii noștri, dezvoltăm și susținem soluții eficiente și accesibile pentru festivalieri, astfel încât să construim experiențe memorabile. La ediția din acest an, am invitat un cuplu să se bucure de cele mai exclusiviste beneficii, chiar din propria lor casă, complet mobilată și utilată, aflată în inima Electric Castle. Astfel, le-am pregătit un spațiu plin de surprize, în care pot avea acces simplu și rapid utilizând tehnologia NFC, dar care, mai ales, dispune de toate facilitățile la care poate visa orice festivalier înrăit”, a declarat Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard.

„Ne place să ne suprindem publicul cu idei inovative la fiecare ediție Electric Castle, iar Mastercard este partenerul ideal alături de care putem gândi și pune în practică soluții care duc experiența de festival la un alt nivel. E o provocare căreia reușim să îi răspundem în mod creativ an de an, știind că avem susținerea unui brand pentru care inovația e parte din ADN”, a afirmat Andrei Vanca, Head of Communications, Electric Castle.

Electric Castle și Mastercard se află deja la cea de-a patra ediţie în care le oferă fanilor modalități de plată simple şi eficiente, atât pentru bilete, cât și în cadrul evenimentului, încurajând în acest mod plăţile contactless. În acest an, toți cei care plătesc contactless cu un card Mastercard sau Maestro pot avea parte de beneficii unice: upgrade la Premium Pass pentru două persoane, Electric hoodies și credit 50 de lei pe brățara de festival. În vederea completării experiențelor de neprețuit, nelipsit din peisaj va fi Premium Lounge-ul Mastercard găzduit de Biutiful, aflat în proximitatea scenei principale.

Mai multe informații despre Mastercard şi noutăţi din cadrul festivalului sunt disponibile pe paginile https://www.mastercard.ro și pe https://electriccastle.ro/.

Lidl Romania investeste 70.000 euro in modernizarea scolii din Bontida
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: