Setari Cookie-uri

Kaufland România a redeschis pop-up restaurantul gourmet

Kaufland România a redeschis pop-up restaurantul din București, situat pe str. George Constantinescu, nr. 2-4 (la Si Lounge, zona Pipera), care va sta deschis timp de două luni, de pe 8 octombrie 2018 și până pe 30 noiembrie 2018.

Comunicat de presă

Cu meniuri speciale pentru prânz sau cină, fixe sau à la carte, clienții sunt așteptați la masă în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 12:00 – 18:00 pentru prânz și 19:00 – 22:00 pentru cină.

Reinventând conceptul de fine dining într-o notă fresh și cu prețuri la îndemâna tuturor, restaurantul propune o experiență culinară gourmet, unde gustul fiecărui preparat savurat își poartă clienții în locuri rafinate. Preparatele delicioase sunt create de Chef Samuel Le Torrielec, oferite la un preț accesibil pentru toți, astfel încât clienții vor achita doar ingredientele.

Kaufland Romania

În meniul restaurantului sunt incluse: supă cremă cu praz și bacon, aperitive precum tartar de somon și păstrăv afumat, salată Caesar cu creveți în pesmet Panko, Gnocchi cu roșii uscate și baby spanac, sau tempura de pui crocant cu sos tartar, somon la cuptor în stil Duglere cu orez basmati, gulaș tradițional, șnițel de curcan cu piure și boabe de muștar sau baby caracatiță cu fasole roșie, tarhon și prosciutto. La desert, clienții pot savura delicii precum Tiramisu, Crème Brûlée sau Mousse de ciocolată.

Citește și:

Prețurile preparatelor încep de la aproximativ 4 lei (pentru supa zilei) și variază în funcție de ingredientele folosite la preparare.

Toate preparatele sunt pregătite exclusiv cu produse din magazinele Kaufland.

,,După succesul de care s-a bucurat primul Pop-up Restaurant în primăvara acestui an, am decis să îl redeschidem, cu un meniu nou, mai fresh, mai apetisant. Prin acest proiect, depășim limitele magazinului și propunem un nou spațiu în care aducem experiența gourmet, exclusivistă, pe mesele tuturor. Vorbim tot mai des despre noul Kaufland, care a devenit mai mult decât un loc de cumpărături: este un fenomen care construiește în afara tiparelor, care invită la reinventare, care conectează și vine în întâmpinarea unor nevoi tot mai noi și sofisticate ale cumpărătorilor. Ne continuăm misiunea de a oferi noi experiențe și de a propune concepte culinare inedite, introduse în premieră pe piața de retail.", a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
15 Octombrie 2018
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.