AdvertorialOKFEA - coffee shop & juice bar planuieste expanisunea in sistem de franciza

Kudika
11 Ianuarie 2019

Okfea – coffee&juice bar to go - este un concept modern si alternativ de mini-cafenea, unde baristi profesionisti creeaza o poveste unica in fiecare pahar de cafea. Businness-ul este creat de catre doi tineri antreprenori, Andreea Radu si David Ioanițescu in 2010 cand au inceput cu o prima cafenea “de familie” iar in forma actuala de brand-ing, “Okfea” a luat nastere in 2014.

Asa cum te duce gandul, dupa ce ți-a luat un minut sau doua sa descifrezi exact numele <Hai la Okfea> este un concept afacere la indemana oricarui antreprenor aflat la inceput insa, totodata si suficient de cuprinzator: preparam si servim cafea de calitate, fresh-uri si smoothie-uri din fructe si legume proaspat stoarse, sandvisuri rumenite la grill si multe alte produse naturale si sanatoase, la prețuri corecte, accesibile oricui. Punem un accent important pe calitatea produselor comercializate in locațiile noastre dar si pe proveniența acestora, incercand pe cat posibil sa susținem si sa incurajam inițiativa locala, alegand produse fabricate in Romania de catre antreprenori locali.” David Ioanițescu, co-fondator Okfea.

In prezent, exista 3 cafenele to go: Calea Victoriei 101, pe galeriile Feeria din Mall Baneasa, langa Gara de Nord pe Bd. Dinicu Golescu nr. 23-25 si un concept bar, pe rooftopul Cladirii Parlamentului in cadrul MNAC iar in curand se va deschide cea de-a 4-a cafenea langa Sala Palatului (Ion Campineanu 25).

Mai multe planuri de expansiune a business-ului exista deja in interiorul companiei de management ce opereaza cafenelele, cei doi antreprenori dorind sa deschida inca 6 cafenele proprii insa, pentru o exindere accelerata si pentru a putea gestiona pe viitor un numar mai mare de cafenele, cei doi antreprenori doresc sa identifice potențiali parteneri carora sa le ofere franciza Okfea, astfel in cat calitatea produselor sa poata fi controlata constant iar clienții sa se poata bucura de cele mai bune produse indiferent de numarul de locații ce trebuiesc atent monitorizate.

O alta componenta importanta ce a contribuit in decizia de a franciza business-ul este cea sociala, David si Andreea dorind sa ajute anumite persoane valoroase sa isi urmeze visul, fara a intampina toate dificultațile de care s-au lovit ei la inceput, punandu-le la dispoziție tot ceea ce au inațat in acesti ani, oferindu-le o afacere la cheie profitabila pe termen lung si un suport continuu. “Devine din ce in ce mai greu sa gasesti forța de munca, angajați loiali, responsabili, care sa faca cu pasiune ceea ce ii angajezi sa faca si sa isi dedice timpul si energia ca si cum ar fi locația lor, dar care sa se mulțumeasca cu un salariu, indiferent daca este fix, procentual sau mixt. in schimb, este oportun sa identifici oameni cu potențial pe care sa ii ajuți din toate punctele de vedere, pe baza unui model deja bine stabilit, avand totul la cheie. Astfel, Okfea va fi si afacerea lor si vor depune toate eforturile necesare pentru buna ei desfasurare.” Andreea Radu, co-fondator Okfea.

Taxa de franciza este una prietenoasa, de 3500 euro + TVA, iar contractul se semneaza pe o perioada de 5 ani. Francizatul mai achita o taxa de 3,5% din cifra de afaceri +TVA (redevente) şi o taxa de 1,5%+TVA pentru activitati de marketing şi promovare. Costul total, cu tot cu implementarea efectiva, amenajarea spațiului, utilaje si un prim stoc de marfa este cuprins intre 10.000 si 20.000 in funcție de dimensiunea spațiului, ideal fiind o locație intre 10 si 25mp.

Business-ul Okfea, a avut parte in anul 2018 de aproape o dublare a cifrei de afaceri fața de anul precedent, ajungand in momentul de fața la 250.000 Eur, fața de 140.000 Eur in 2017.

Pentru anul 2019 ne-am propus sa ajungem la 10 locații in administrarea noastra. in luna decembrie 2018 vom deschide cea de-a cincea locație in zona Salii Palatului din Bucuresti si suntem in discuții avansate si pentru cea de-a sasea locație. Dupa ce vom avea cele 10 locații proprii, ne vom dedica tot timpul necesar procesului de francizare.” David Ioanitescu, co-fondator Okfea.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: