Setari Cookie-uri

Sano lansează o nouă gamă de Balsam de Rufe Ultra Concentrat - Sano Maxima Perfume Collection

Sano lansează Sano Maxima Perfume Collection, o colecție de balsamuri pentru țesături cu parfum intens și bogat, inspirat din natură, creat de experți internaționali în parfumuri - pentru țesături cu un parfum proaspăt, de care consumatorii se pot bucura pentru mult timp.

comunicat de presa

Sano lansează Sano Maxima Perfume Collection, o colecție de balsamuri pentru țesături cu parfum intens și bogat, inspirat din natură, creat de experți internaționali în parfumuri - pentru țesături cu un parfum proaspăt, de care consumatorii se pot bucura pentru mult timp.

Sloganul Intră în lumea magică a parfumurilor! Maxim de parfumat, maxim de catifelat” este invitația adresată consumatorilor să exploreze cele 5 variante de balsam ultra concentrat Sano Maxima Perfume Collection: Soft Silk – inspirat de florile de migdal și atingerea delicată de mătase; Blue Blossom – inspirat de briza dimineții răcoroase, de apa rece și de florile albastre de primăvară; Golden Sunset - inspirat de florile de primăvară și de roua dimineții; Wild Pearl - inspirat de parfumul delicat al florilor albe și Maxima Baby – testat dermatologic, dedicat pielii sensibile a bebelușilor.

Citește și:

Simțul olfactiv este legat de amintirile noastre și ne influențează senzația generală despre lucruri. Folosirea balsamului pentru țesături este o întreagă experiență senzorială: rufele miros plăcut și devin catifelate.

Sano Maxima invită consumatorii să exploreze noua gamă de produse, inclusiv noul detergent pudră Maxima care curăță puternic și lasă un parfum de lungă durată, accesând link-ul: https://maxima.sanoromania.ro.

Produsele sunt disponibile în rețelele comerciale: Metro, Cora, Selgros și Mega Image, DM, în magazinele tradiționale cu produse de curățenie, dar și online.

În România, SANO este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergenți pudră, lichizi și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Fondat în 1965, SANO este liderul de piață în preferințele consumatorilor pentru produse de curățenie a casei și de igienă în Israel.

Citește și:

Grupul Sano deține în România brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.

Sano este prezent și în social media:

Vizionare placuta


Kudika
26 Iunie 2019
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.