Kudika
26 Iunie 2019

Special pentru clienții Carrefour, Andra a înregistrat o piesă, „Iubirea e un refren!”, prin care îi îndeamnă pe aceștia să trăiască fiecare clipă. Mai mult decât atât, artista va susține o serie de concerte dedicate “majoratului” Carrefour în România, în mai multe orașe din țară. 

comunicat de presa

Carrefour aniversează luna aceasta 18 ani de la deschiderea primului hipermarket în România, ocazie cu care lansează, alături de îndrăgita cântăreață Andra, campania „Iubirea merită sărbătorită în fiecare zi!”, cu super premii și experiențe inedite!

Special pentru clienții Carrefour, Andra a înregistrat o piesă, „Iubirea e un refren!”, prin care îi îndeamnă pe aceștia să trăiască fiecare clipă. Mai mult decât atât, artista va susține o serie de concerte dedicate “majoratului” Carrefour în România, în mai multe orașe din țară.

Mă bucur să împărtășesc cu toată lumea un cântec plin de energie și de bucurie. ‘Iubirea e un refren’ este ca un motto al vieții mele, iubirea îmi ghidează toți pașii, toate alegerile și probabil influențează cel mai mult lumea, fie că ne dăm seama sau nu”, a spus Andra despre noua sa piesă.

Campania aniversară „Iubirea merită sărbătorită în fiecare zi” continuă parteneriatul de tradiție încheiat între Carrefour și Andra, care cuprinde concerte atât în România, cât și în străinătate, dar și multe alte surprize pentru clienții retailerului și fanii cântăreței, începând din toamna aceasta.

Mai mult decât atât, în această lună, Carrefour a pregătit pentru clienții săi un joc digital aniversar, „Aniversare18ani”, care poate fi accesat la aniversare.carrefour.ro, cu bonul primit de la casă, în oricare dintre magazinele din țară, sau folosind codul aniversar din mailul de confirmare comandă, în cazul cumpărăturilor de pe carrefour.ro. Jocul le va testa utilizatorilor ritmul și atenția - aceștia își pot organiza propria petrecere virtuală, scanând cât mai multe produse - și le va răsplăti abilitățile cu puncte care se transformă în premii surpriză. În plus, primii 180 de clienți, în funcție de punctajul obținut pe întreaga durată a campaniei, se vor putea bucura de un concert privat online, susținut de Andra, special pentru ei.

Jocul este disponibil atât în varianta single player, cât și în sesiuni multiplayer, care adună la un loc mai mulți clienți și îi invită la o provocare live, de a organiza o petrecere virtuală cât mai mare. Aceeași tehnologie va fi folosită și la spectacolul Andrei din 6 iulie, de la Brăila, unde se va desfășura o sesiune de joc specială, care va implica întreg publicul prezent pentru prestația artistei.

În perioada următoare, caravana Carrefour va duce jocul la cumpărătorii din mai multe orașe ale țării, prin instalarea unor ecrane digitale în magazine. În acest fel, clienții Carrefour vor avea la îndemână un întreg univers digital și offline care să-i înconjoare cu mesajul campaniei și să-i răsplătească pentru fidelitatea lor prin premii consistente.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: