Top 7 produse de papetărie necesare într-un birou

Top 7 produse de papetărie necesare într-un birou
Kudika
21 Ianuarie 2020

De îndată ce ajungi la birou, te poți confrunta cu o serie de situații neprevăzute, care necesită rezolvare.

De pildă, se poate întâmpla să ai nevoie de imprimantă, dar să nu ai hârtie A4 sau să dorești să trimiți documente importante către un partener de business și să nu mai găsești plicuri. Din acest motiv, nu trebuie să uiți să suplimentezi stocul produselor de papetărie necesare într-un birou. Află care sunt acestea, din rândurile de mai jos!

Hârtie A4

Produsele de papetărie sunt indispensabile în orice birou, de la dosare cu șină și hârtie, până la accesorii de papetărie. Unul dintre produsele de papetărie de bază dintr-un birou este hârtia, de care vei avea nevoie indiferent de mărimea firmei sau de volumul de muncă. În funcție de formatul hârtiei, poți avea nevoie de hârtie A3, de hârtie A4, necesară pentru imprimantă sau de coli de hârtie, ideale pentru cereri, schițe sau liste. Hârtia îți va fi utilă pentru a printa documente, formulare sau contracte și pentru copiile xerox.

Dosare

La fel de utilă este și gama de dosare rezistente și de calitate, recomandate pentru uz zilnic în birou. Acestea sunt disponibile în diferite culori, care ajută la o arhivare sistematică, prevăzute cu suporturi de etichete din plastic. Alege modele rezistente, cu baze ranforsate speciale și cu cârlige de susținere, care să-ți mențină documentele în siguranță.

Post-it-uri autoadezive

Din gama produselor care nu trebuie să-ți lipsească de pe lista produselor de papetărie din birou fac parte și notițele sau post-it-urile autoadezive, viu colorate. Acestea pot fi folosite pentru a-ți aduce aminte de sarcinile pe care le ai de făcut pe parcursul unei zile, utile în special pentru o zi încărcată la birou. La fel de importante sunt și cuburile de hârtie pentru notițe rapide și scurte, pe care le poți lăsa pe birourile colegilor. Poți avea în vedere achiziționarea de produse de papetărie marca Santoro Gorjuss, ideale pentru activitatea de birou.

Materiale tipizate

Pentru desfășurarea activității dintr-un birou, din gama produselor de papetărie nu trebuie să-ți lipsească nici repertoarele în format A5, borderourile, registrele sau bonurile de consum, de care vei avea nevoie în mod curent, pentru a menține toate documentele în ordine.

Caiete sau agende de birou

De pe lista de cumpărături de papetărie nu trebuie să-ți lipsească nici caietele sau agendele de birou, care pot fi oferite fiecărui angajat. Aceste produse vor fi utile pentru a-și organiza însemnările importante. Totodată, agendele pot fi extrem de utile atunci când rămâi fără hârtie de scris.

Plicuri

Pentru corespondența firmei sau pentru expedierea pachetelor, într-un birou vor fi necesare și plicurile confecționate din hârtie sau plastic. Acestea sunt disponibile în diverse mărime sau formate și sunt extrem de utile pentru organizare.

Cărți de vizită

Pentru o întâlnire business încheiată cu succes, va fi nevoie de schimbul de cărți de vizită. De aceea, cartea de vizită poate reprezintă un accesoriu indispensabil din biroul unei firme. Desigur, cărțile de vizită trebuie să respecte diferite reguli în ceea ce privește dimensiunea, designul sau conținutul. Dimensiunea ideală a unei cărți de vizită este de 9 x 5 cm, pentru care poți găsi port-carduri potrivite. Nu uita că datele specifice fiecărei cărți de vizită trebuie să includă numele și logo-ul firmei, numele și funcția persoanei, adresa firmei, numărul de telefon și adresa de email, precum și site-ul companiei.

Acestea sunt cele mai importante produse de papetărie necesare într-un birou organizat, care te ajută să-ți duci toate sarcinile la bun sfârșit, indiferent dacă ai nevoie de o simplă printare.

foto: Pexels

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Setari Cookie-uri