Setari Cookie-uri


Milka a înlocuit văcuța mov de pe ambalaj cu văcuțe adevărate!

Milka este de părere că văcuțele îngrijite cu tandrețe dau lapte mai gustos. Un studiu realizat recent de firma iSense pentru brand-ul Milka, în România, ne arată că și românii sunt de acord: 78% dintre ei cred că văcuțele fericite dau mai mult lapte, în timp ce majoritatea consideră că felul în care sunt îngrijite văcuțele (94%) și mediul în care trăiesc (98%) influențează gustul laptelui.

comunicat de presa

Pentru a spune povestea din spatele ciocolatei Milka, brand-ul a făcut o schimbare îndrăzneață – populara văcuță mov a fost înlocuită temporar pe ambalaje cu adevăratele văcuțe Milka, vedete în devenire: Gerda, Marisa, Lola, Arianne și Moocha. Pentru că laptele lor este cel care face ciocolata Milka atât de cremoasă!

Chiar dacă este unul dintre cele mai mari și mai iubite brand-uri din lume, puțini consumatori știu că Milka folosește lapte de la ferme mici, de familie, din inima Munților Alpi. Fiecare fermă are aproximativ 60 de văcuțe, iar fermierii le știu pe toate pe nume și le îngrijesc cu tandrețe, pe fiecare în parte. Cei de la Milka cred că de cele mai multe ori, diferența stǎ în lucrurile mici, iar românii le dau dreptate – 75% consideră că laptele produs în ferme mici, de familie, este cel mai gustos.

Citește și:

În ultimii ani, rezultatele multor cercetări vorbesc despre aceeași tendințǎ globală – pe cumpărători îi interesează din ce în ce mai mult de unde provin alimentele pe care le consumă.

„Am observat aceastǎ preocupare în creștere a consumatorilor și ne-am dorit sǎ îi invitǎm în universul Milka unde folosim 100% lapte alpin, dar unde sunt și mai multe motive care fac ca ciocolata noastrǎ să fie atât de cremoasǎ. De fapt, totul pornește de la atenția și tandrețea cu care sunt îngrijite vǎcuțele care dau lapte pentru Milka. Astfel, am înlocuit-o pe faimoasa noastră văcuță mov de pe ambalaje cu adevǎratele văcuțe Milka și poveștile lor, în timp ce pe pagina noastră de Instagram le dăm ocazia tuturor să observe cum trăiesc văcuțele Milka în mediul lor,” a declarat Andra Mura, Brand Manager la Mondelez.

Citește și:

Vă invităm să le urmăriți pe noile noastre vedete pe pagina de Instagram @therealcowsofmilka_ro. Pregătiți-vă să aflați cele mai mici detalii din viețile lor și răspunsurile la întrebări importante: Pot văcuțele să aibă personalități diferite? Ştiu sǎ comunice între ele și cu alte animale? Chiar își recunosc numele atunci când sunt strigate?

Și, cel mai important, pregătiți-vă pentru voie bună și muuulte zâmbete!

Despre Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2019, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați site-ul www.mondelezinternational.com sau urmăriți-ne pe Twitter la www.twitter.com/MDLZ .

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
11 Martie 2020
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.