Cum arată mașina ideală, din perspectiva unei femei

Cum arată mașina ideală, din perspectiva unei femei
Kudika
26 August 2020

Femeile și bărbații au perspective diferite asupra felului în care arată și cu privire la caracteristicile mașinii ideale.

Și nu e vorba despre a avea sau nu abilitatea de a conduce o mașină, ci doar despre o abordare care pleacă de la puncte de vedere care iau în calcul elemente diferite.

General Motors a făcut un experiment excepțional înainte de a lansa pe piață modelele de SUV-uri ecologice, după ce a constatat că testele erau făcute doar de bărbați și a repetat toate probele, punându-și piloții să poarte tocuri, unghii lungi și fuste strâmte, în timp ce conduceau mașinile. Fustele le-au improvizat folosind bandă adezivă. Exercițiul a ajutat la evidențierea problemelor pe care le poate avea o femeie la volan și, în urma acestuia, au făcut unele modificări. A fost modul în care au încercat să înțeleagă ce anume le motivează pe femei atunci când cumpără o marcă anume, iar concluzia a fost că ele cer mai mult de la o mașină decât bărbații și sunt mai selective în ceea ce privește o gamă mai largă de criterii, fiind mai preocupate de detalii și nu numai de imaginea de ansamblu.

Ce contează cel mai mult

Siguranța, confortul, detaliile practice și valoarea sunt priorități pentru femei, iar stilul, design-ul și performanța contează și ele, dar, nu atât de mult ca primele atribute.

Femeile sunt interesate, de regulă, de mașini mai mici, comparativ cu bărbații, pentru că asta se reflectă în valoarea mașinii, iar banii sunt mai utili în alte scopuri, investiția într-o mașină scumpă fiind secundară.

Sistemele de siguranta și comoditatea sunt elemente prioritare, astfel că ele vor fi mai interesate de acestea decât de culoarea mașinii sau de calitatea farurilor, de aspectul general sau de cât de repede ajunge mașina la 100 de km/h. Confortul și detaliile practice urmează imediat după. O femeie va fi interesată de cât de repede se poate fixa un scaun de copil și de capacitatea portbagajului, înainte de tipul de aliaj din care sunt făcute jantele.

Este demn de notat faptul că ușurința de a conduce și fiabilitatea mașinii sunt detalii importante în mai mare măsură pentru femei, comparativ cu bărbații.

Nu în ultimul rând, femeile se simt puternic motivate atunci când aleg o anume marcă sau un model de mașină de impactul pe care îl are asupra mediului, fiind mai interesate de mașinile eco decât bărbații.

Patru uși și scaune încălzite

Trei din cinci femei aleg o mașină comodă cu patru uși. Pentru ele, confortul este mult mai important decât aspectul sau marca. Femeile vor alege o mașină care are scaune încălzite, dacă au această opțiune.

Un alt criteriu care poate face diferența este un sistem de dezaburire și curățare eficient. Pentru femei, vizibilitatea este foarte importantă, pentru că este unul dintre criteriile care le caracterizează atunci când conduc. Prudența și asigurarea temeinică sunt esențiale.

În ordine mai contează o baterie puternică, farurile de ceață (femeile adoră să meargă cu luminile aprinse, fie că este sau nu o prevedere în acest sens în codul rutier) și un sistem ABS - obligatorii pentru ca mașina să intre în grațiile unei doamne.

Un detaliu vital va fi modul în care se comportă mașina în condiții de iarnă, amănunt extrem de important pentru ele și aproape ignorat de bărbați.

Experiența personală și opiniile altor femei

În momentul în care sunt puse să aleagă între o marcă sau alta, pentru femei contează în mod absolut propria experiență. În funcție de asta, va alege un model diesel sau pe benzina, un SUV sau un coupe, tracțiune pe față sau pe spate și așa mai departe. Oricare alte opinii nu au nici o valoare, cu excepția celor venite din partea altor femei, în care merită să aibă încredere. Așa că părerea mamei, a surorilor și a prietenelor va conta mai mult decât cea a oricărui alt bărbat.

În loc de final, un detaliu interesant: tot General Motors a recomandat pentru prima dată ca, la achiziția unei mașini, clientele să fie asistate de un dealer femeie. Obligatoriu, super specializată în domeniu și capabilă să răspundă oricărei întrebări, dar, în felul în care poate înțelege o femeie. După ce au pus în practică această variantă, vânzările au crescut vizibil.

Sursa foto: unsplash.com

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Setari Cookie-uri