Setari Cookie-uri

Pentru cei mici și regulile lor, Carrefour aduce noua colecție „Trolii Descoperă Lumea”, din 1 octombrie

Anul acesta, Carrefour îi invită pe copii și pe părinți în călătoria muzicală „Trolii Descoperă lumea”. Împreună cu simpaticele personaje, cei mici învață lecții valoroase de iubire, toleranță și diversitate și pătrund în lumea sclipitoare a trolilor. Oricine își face cumpărăturile la Carrefour în perioada 1 octombrie-18 noiembrie 2020, poate obține colecția unică „Trolii Descoperă Lumea”, conform regulamentului campaniei. Promoția este valabilă pentru cumpărături efectuate în magazinele din rețeaua națională, de pe www.carrefour.ro și prin Bringo. 

comunicat de presa

În ochii celor mici, o jucărie poate fi cel mai bun prieten, un scaun poate fi o scenă, o ușă, un portal către un tărâm fantastic. Lumile copiilor sunt diferite, au regulile lor și Imaginația nu cunoaște limite! Cu noua colecție „Trollii Descoperă Lumea”, Carrefour aduce celor mici ocazii noi să interacționeze cu jucării creative, să exploreze și să se distreze fără să se plictisească. Iar nostalgicilor îndrăgostiți de producțiile animate, le readucem amintirile copilăriei.

Colecția de jucării „Trolii Descoperă Lumea” și toate accesoriile care o însoțesc vorbesc despre diversitate, toleranță și aventura prin muzică, pentru că muzica ne aduce pe toți împreună și ne ajută să dăm frâu liber imaginației la orice vârstă. Personajele principale sunt construite în jurul a patru genuri muzicale: rock, pop, techno și funk, fiecare având caractere diferite și puternice care dau culoare aventurii mondiale în care pornesc împreună.

Citește și:

Când vine vorba despre joacă, nu prea există reguli. Lumea pe care și-o creează David și Eva e doar a lor și atunci când ne cheamă și pe noi să jucăm roluri interesante și neașteptate, e nebunie! Muzica e parte din viața noastră, de aceea universul “Trolii Descoperă Lumea”, în care sunetul, culoarea, prietenii și vocea se unesc într-o aventură fantastică, este spectacolul magic care prinde viață chiar la noi acasă. Sper ca jucăriile din colecția “Trolii Descoperă Lumea” să ajungă la cât mai mulți copii, să le stârnească imaginația și să aducă familiile împreună, la joacă”, a declarat Andra Măruță, artist, om de televiziune și ambasador Carrefour.

Printr-un mecanism simplu, oricine își poate construi propria colecție „Trolii Descoperă Lumea” în perioada campaniei. Clienții primesc 1 pliculeț TROLII care conține 1 magnet, 1 abțibild reutilizabil și 1 autocolant de fiecare dată când cumpără produse în valoare de 100 RON prin www.carrefour.ro, de 100 RON în hipermarket, 30 RON în Carrefour Market sau 20 RON în Carrefour Express și când achiziționează produsele partenere special semnalizate în magazine, cu valorile și în formatele menționate deja. Colecționând cinci autocolante, clienții obțin 50% reducere la achiziția oricăreia dintre cele 6 jucării de pluș care întruchipează personajele principale din „Trolii Descoperă Lumea”: Poppy, Regina Barb, Regele Trollex, Cooper, Ciot și ... un personaj surpriză ce va fi disponibil din 15 octombrie. În plus, magneții primiți în urma cumpărăturilor, pot fi colecționați în albumul special Trolii, disponibil la casele de marcat.

Citește și:

Cu noua colecție de la Carrefour, “Trolii Descoperă Lumea”, aducem mai mult decât jucării simpatice pentru cei mici, deschidem un univers întreg, cu totul nou, despre muzică, prietenie, încredere și călătorie, pe care copiii îl pot explora ore în șir, zile și luni la rând. Cu zecile de elemente colecționabile cei mici își dezvoltă imaginația și își exprimă personalitatea. Ne bucurăm să o avem alături pe Andra și pe familia ei în promovarea acestei colecții speciale. Și noi și ei credem că regula numărul 1 a copilăriei este Imaginația nu cunoaște limite.” menționează Narcis Horhoianu, Director Marketing, Carrefour România.

Detaliile despre campanie și multe surprize legate de călătoria fantastică “Trolii Descoperă Lumea” sunt disponibile pe www.trolii.carrefour.ro unde participanții la jocul Muzică fără reguli pot câștiga zilnic prin tragere la sorți un voucher de cumpărături în valoare de 150 RON. Mai mult, în aplicația mobilă de Trolii Selfie, ce poate fi descărcată din App Store și Google Play, fanii trolilor își pot face un selfie cu Poppy sau Ciot, pot descoperi alte selfie-uri amuzante scanând codurile de bare ale celorlalte plușuri din colecție și pot împărtăși selfie-urile cele mai haioase cu prietenii lor, ca să ducă distracția mai departe.

Citește și:

Promovarea colecției de anul acesta de la Carrefour va fi vizibilă în rețeaua națională de magazine, în cataloage, pe paginile de social media, în aplicațiile și website-urile proprii Carrefour: carrefour.ro, Carrefour App și Bringo. Campania națională dedicată colecției “Trolii Descoperă Lumea” va fi promovată prin proiecte speciale pe Facebook, Google, YouTube și TikTok, în OOH și pe posturi de radio și TV naționale - într-un spot în care Andra, David și Eva Măruță sunt vedetele principale, alături de jucăriile din campanie.

***

Despre Carrefour:

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 36 de orașe.

Citește și:

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, s-a lansat Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România. Creat în 2019, Deschidem Vinul Românesc este un program pe termen lung, de susținere a producătorilor locali de vinuri prin care Carrefour își propune să așeze vinul românesc pe harta internațională a vinurilor și să-l transforme într-un brand de țară. Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Iar în 2020, Carrefour a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio” prin care promovează produsele crescute de fermierii din program. Aceste inițiative aduc mai aproape de consumatori producătorii români și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Citește și:

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem Preț pe Plastic”, un program de economie circulară, adresat limitării cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume de sezon.

Vizionare placuta


Kudika
1 Octombrie 2020
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.