Setari Cookie-uri

Nestle a investit peste 320 milioane de euro în NESCAFE Plan

NESCAFÉ® Plan, lansat în 2010, este un program conceput pentru a sprijini comunitățile locale și pentru a-i ajuta pe fermieri să cultive cafea într-un mod responsabil.

La peste 10 ani de la lansarea NESCAFÉ® Plan, compania Nestlé anunță rezultatele obținute sub umbrela programului de sustenabilitate. Între 2010 și 2020, Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susținere a producției sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume și a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive și să producă mai multă cafea de calitate superioară.

De asemenea, compania a fost implicată în dezvoltarea a 15 noi variante de arbori de cafea (10 variante de Arabica și 5 variante de Robusta) cu o rezistență mai mare și un randament mai ridicat. În plus, pentru a asigura expertiza necesară, compania a implicat în acest proces 230 de agronomi parteneri.

Sustenabilitatea materiei prime
În 2020, 75% din cafeaua folosită în producția NESCAFÉ® a fost obținută în mod sustenabil, depășind astfel obiectivul asumat în 2010, de 70%. În comparație cu 2019, compania raportează o creștere de 10% în ceea ce privește materia primă obținută sustenabil.

Citește și:

Îmbunătățirea condițiilor de viață
Prin intermediul NESCAFÉ® Plan, Nestlé le oferă fermierilor acces la resurse educative, cu ajutorul cărora aceștia învață cum să-și diversifice veniturile prin creșterea altor culturi, pe lângă arborii de cafea. În acest fel, comunitatea locală se poate dezvolta mai ușor și mai repede, iar NESCAFÉ® se asigură că fiecare pas din procesul de producție se desfășoară în conformitate cu cele mai înalte standarde.

În plus, datorită implicării sale constante, compania și-a adus aportul în îmbunătățirea unor condiții economice din patru țări producătoare de cafea (Mexic, Coasta de Fildeș, Honduras și Vietnam). De asemenea, NESCAFÉ® monitorizează și lucrează constant pentru a îmbunătăți drepturile muncii, obiectiv pe care compania l-a atins în Mexic și Filipine.

Citește și:

Reducerea impactului asupra mediului
De la implementarea NESCAFÉ® Plan în 2010 și până acum, în raport cu fabricarea fiecărei tone de produs, compania a înregistrat o reducere de 46% la nivelul emisiilor de carbon (cu 11% peste obiectivul setat în 2010) și o reducere de 53% a consumului de apă (cu 18% peste obiectivul setat în 2010). Diminuarea consumului de apă a fost posibilă datorită cantităților reduse utilizate în fabrici și în procesul de irigare al culturilor de cafea. De asemenea, NESCAFÉ® a contribuit în mod activ la îmbunătățirea biodiversității în culturile de cafea prin intermediul programelor de interplantare.

Acum, când sărbătorim cei 10 ani de reușite ai NESCAFÉ® Plan, dorim să acordăm recunoaștere partenerilor noștri, de la fermierii care cultivă și culeg boabele de cafea atent selecționate, centrele de cercetare-dezvoltare care asigură rețelele potrivite pentru fiecare gust, specialiștii care ne oferă consultanță pentru practicile agricole, consumatorii noștri care, prin alegerile lor, ne ajută să protejăm viitorului cafelei” a declarat Atana Skalko, BEO Beverages South East Market.

Citește și:

De asemenea, până la finalul acestui an, compania va publica noul Plan de Sustenabilitate. Alături de parteneri precum Rainforest Alliance și 4C Services, NESCAFÉ® continuă să își ajusteze rezultatele pe măsură ce progresează, prin măsurarea constantă a impactului acțiunilor sale și prin raportarea progreselor în mod transparent. În plus, compania anunță un nou obiectiv de sustenabilitate: până în 2025, NESCAFÉ® își propune să obțină în mod sustenabil 100% din cafeaua folosită.

Ce mai urmează în 2021, în România
Începând cu această lună, rețetele neschimbate NESCAFÉ® sunt disponibile într-un nou design: compania lansează etichete noi pentru întreaga linie de cafea solubilă din România. Aceasta include o varietate de produse, de la bine-cunoscutul NESCAFÉ® Brasero® și până la NESCAFÉ® Crema, NESCAFÉ® Strong și NESCAFÉ® Decaf. Toate produsele sunt obținute din boabe de cafea cultivate și procesate în mod sustenabil sub umbrela NESCAFÉ® Plan.

Citește și:

Lansarea noilor etichete marchează și începutul unei noi campanii NESCAFÉ®- Momentul tău perfect de dimineață - care își propune să readucă în atenția consumatorilor importanța pe care o clipă de liniște o are în rutina zilnică. De peste 26 de ani, NESCAFÉ® însoțește diminețile românilor, iar în aceste vremuri, mai mult ca oricând, îi încurajează să își creeze momentul perfect de dimineață, oricum ar arăta el, pentru a începe ziua cu energie și optimism și pentru a face față tuturor provocărilor.

În prezent, 1 din 7 cești de cafea băută în lume este NESCAFÉ®. Cu peste 80 de ani de experiență, Nestlé se concentrează pe sustenabilitate și calitatea produsului, în egală măsură. NESCAFÉ® este printre liderii eforturilor de reciclare a ambalajelor și de reducere a emisiilor de carbon cu scopul de a neutraliza impactul pe care acțiunile companiei îl au asupra mediului. Inițiativele planului de sustenabilitate NESCAFÉ® sunt prezente în peste 15 țări, sprijinind fermierii în activitatea lor, oferind suport comunităților locale și contribuind la reducerea amprentei brandului asupra mediului.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
18 Ianuarie 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.