Setari Cookie-uri

ORBIT® dă RESTART stării de bine prin noua campanie Recapătă-ți Mojo-ul

Pandemia a lovit cu putere peste tot în lume, lăsând în urma ei societăți uluite de ferocitatea virusului. La mai bine de un an de la declanșarea pandemiei de COVID-19, peste tot în lume oamenii analizează ce li s-a întâmplat și ce pot face mai bine pentru a pune capăt acestei perioade sumbre. După orice tip de analiză și standard, omenirea a trecut printr-o traumă majoră în urma căreia fiecare individ a simțit din plin frica, izolarea, durerea de a fi pierdut pe cineva drag. 

Dacă la începutul stării de urgență oamenii au luat această perioadă ca pe un timp în care au ocazia nesperată de a-și pune în ordine gândurile și prioritățile, pe măsură ce spitalele se aglomerau și cifrele celor infectați creșteau amețitor, o stare de apăsare, îngrijorare și lipsă de speranță s-a instalat în sufletele tuturor. Și ca lucrurile să fie și mai complicate, peste toate s-a suprapus amenințarea unei crize economice, precum și o criză informațională care ne-a separat în tabere și a făcut ca solidaritatea să fie mai greu de atins.

Cu toate acestea, luminița de la capătul tunelului se vede și se mărește pe zi ce trece, iar dacă ceva a contribuit în mod decisiv la regăsirea normalității, solidaritatea a fost aceea. Dorința de a fi din nou împreună și regăsirea bucuriei sunt parte a umanității noastre.

Pentru a o onora, Mars a lansat noua campanie care poate fi văzută accesând acest link Recapătă-ți Mojo-ul, a binecunoscutului său brand de gumă de mestecat ORBIT®, un scenariu exagerat și amuzant, în care oamenii celebrează reluarea vieții cotidiene, fără constrângerile impuse de pandemie.

Iar ingredientul perfect pentru a-ți recăpăta Mojo-ul și pentru a-ti recâștiga încrederea după lunga perioadă de izolare socială, este guma de mestecat ORBIT®, care te însoțește în activitatea zilnică, ajutându-i să îți păstrezi senzația/starea de prospețime dar și energia.

Campania răspunde și evidențiază nevoia oamenilor de a reveni la starea de normalitate, printr-o abordare lejeră a realității. Bucuria și entuziasmul pentru o viață fără izolare socială este reprezentată printr-o serie de scenarii - de la efemeritatea/futilitatea conferințelor video, la săruturi pasionale în public și reluarea muncii de la birou. Un bărbat cu un pachet de hârtie igienică în mână, o mamă obosită încercând să lucreze de acasă și o fată care se ridică de sub un teanc de cutii de pizza – toate aceste scenarii demonstrează modul în care guma de mestecat ORBIT® poate remonta starea de spirit a oamenilor în orice context dificil.

Gândită și lansată inițial în Marea Britanie, unde s-a bucurat de un imens succes, campania ORBIT® care poate fi văzută aici: Recapătă-ți mojo-ul, a fost lansată și în România cu intenția de a încuraja oamenii să redevină încrezători și să se bucure de un 2021 mai energic, după un 2020 apăsător.

Impactul pandemiei asupra echilibrului emoțional al oamenilor este deja cunoscut, iar Mars dorește, ca prin acest mesaj optimist al cunoscutul său brand, să susțină oamenii să recâștige încrederea în viitor și în ceea ce acesta are bun de oferit în continuare.

Vizionare placuta


Kudika
13 Iunie 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.