Setari Cookie-uri

MAINSTAGE | THE AGENCY și Editura Paralela 45 lansează campania Book Valley

Agenția de publicitate MAINSTAGE și Editura Paralela 45 au creat o campanie prin care mersul bară la bară pe Valea Prahovei să devină mai ușor de suportat

comunicat de presa

MAINSTAGE | THE AGENCY și Editura Paralela 45 lansează “Book Valley”, campania care motivează românii să citească în cele mai aglomerate locuri de pe Valea Prahovei, cât timp stau bară la bară, prin panouri outdoor cu pagini din cărți, care pot fi răsfoite și comandate online prin scanarea unui QR code.

Valea Prahovei este cel mai aglomerat drum din România, iar în perioada Sărbătorilor, mașinile petrec chiar și 2-3 ore pentru a traversa porțiuni de doar câțiva kilometri.

Agenția de publicitate MAINSTAGE și Editura Paralela 45 au creat o campanie prin care mersul bară la bară pe Valea Prahovei să devină mai ușor de suportat, punând în valoare cărțile publicate de editură și promovând, astfel, lectura.

Citește și:

Așa a luat naștere campania „Book Valley”, care constă în amplasarea de panouri cu fragmente din cărți, care pot fi citite în cele mai aglomerate zone de pe drum, la care au fost adăugate QR code-uri. Acestea permit continuarea lecturii pentru următoarele ore de călătorie, dar și achiziționarea lucrărilor respective.

Campania a luat naștere și în contextul în care România este printre țările cu cel mai scăzut consum de carte pe cap de locuitor, conform raportului EUROSTAT din 2020. Astfel, provocarea a fost și de a încuraja lectura într-un mod mai neașteptat.

„Ideea Book Valley e foarte simplă, construită în jurul acestui context local numit <<cel mai aglomerat drum din România>>, locul în care românii au timp să citească absolut tot ce scrie pe un panou, inclusiv o pagină de carte. Ce ne dorim la final e ca oamenii să descopere în acel moment de maximă enervare o bucată de text care să-i scoată din ale lor, să continue lectura, și de ce nu, să comande cartea. Cred că <<îmblânzirea>> mersului în coloană pe DN1 e fix genul de asociere pozitivă care dă lecturii o șansă în plus”, spune Laur Răboj, Group Creative Director MAINSTAGE | THE AGENCY.

Citește și:

“Am pornit de la ideea de a crește apetitul oamenilor pentru lectură, iar tehnologia actuală ne facilitează acest lucru. Cărțile alese pentru campania Book Valley sunt dintre cele mai apreciate, adresate tuturor vârstelor și gusturilor.

Faptul că poți scana cu telefonul, în timpul unei călătorii, un cod QR care îți permite accesul direct la cartea respectivă este un lucru extraordinar pentru cititori.

Ne dorim ca lectura să ocupe din nou un spațiu important în viața oamenilor și vom continua promovarea cititului și prin alte acțiuni de acest gen”, a declarat Camelia Burcioiu, Director General, Editura Paralela 45

Pentru publicațiile din domeniul Media & Advertising

Echipa MAINSTAGE care a contribuit la realizarea campaniei:

Gabriela Alexandrescu – Client Service Director

Citește și:

Eugen Suman – Creative Director

Laur Raboj – Group Creative Director

Octavian Anghelus – Head of Design

Florin Padurean – Senior Art Director

Ruxandra Gorun – Junior Copywriter

Media Agency – United Media

PR Agency – Positive Communications

Din partea Editura Paralela 45:

Camelia Burcioiu – Director General

Alisa Ionescu – Specialist Relații Publice

Ioana Bogdan – Redactor

Augustin Lucici – Coordonator Social Media

Vizionare placuta


Kudika
15 Decembrie 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.