"Cele mai cele" este single-ul pe care Jador și Robert Toma îl dedică tuturor femeilor, cu ocazia zilei de 8 Martie.
De 8 Martie, Robert Toma și Jador au pregătit un cadou muzical special: „Cele mai cele" este single-ul pe care cei doi artiști îl dedică tuturor femeilor. Compusă de Robert Toma, Marius Mirică și Alex Parker, piesa „Cele mai cele" este însoțită de un videoclip regizat de Kobzzon, în care buna dispoziție, distracția, adrenalina și misterul se îmbină.
„Procesul de creație al piesei #CeleMaiCele a fost unul cu totul special și a suferit numeroase transformări până să ajungă la forma de astăzi. Mulțumesc întregii echipe pentru implicare, cred că rezultatul este unul spectaculos. Am trecut piesa prin mai multe stări până să îi găsim varianta cea mai bună așa că abia aștept să dați volumul la maximum în timp ce ascultați #CeleMaiCele. Jador a simțit din prima refrenul și s-a potrivit mănușă cu vibe-ul piesei. Melodia este o odă adusă tuturor femeilor din România așa că sper să o ascultăm vara asta pe plajă, în cluburi și în mașini", povestește Robert Toma.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Codin Maticiuc, întâlnire cu soacra sa, care vinde flori în centrul Capitalei: Cum să aduci flori la florăreasă...
- Idei de cadouri de 8 martie pentru femei: Cum să îți arăți recunoștința printr-un simplu gest?
- Art Safari Taine și Comori !O nouă ediție se deschide din 8 martie, cu un Muzeu Secret!
Robert Toma a colaborat de-a lungul timpului cu unii dintre cei mai îndrăgiți artiști ai momentului. A lansat single-uri precum „Toată vara" (feat. Marius Moga), „Voi fi acolo", „Tot ce mi-a rămas" (feat. ADDA și Liviu Teodorescu), „Până vom îmbătrâni", „Binele ce îmi face rău" (feat. Jovanna), „Cum trăiește lumea bună", „În oglindă" și „Cine pe cine" (alături de AMNA), piese care au adunat peste 100 de milioane de vizualizări pe YouTube.
Jador a reușit să fie no.1 în topurile muzicale din România, dar și din străinătate cu hitul „Dau moda", lansat alături de Lino Golden, care a generat peste 83 de milioane de vizualizări pe YouTube și s-a menținut pe locul 1 în Trending. Au urmat „Arde-mă Baby", alături de Alex Velea, ce a adunat peste 36 de milioane de vizualizări pe YouTube, „Jale", care a ocupat locul 1 în Trending timp de o săptămână și are peste 90 milioane de vizualizări pe YouTube și „Ce n-aș da" (alături de What's UP), cu peste 24 milioane de vizualizări pe YouTube.
- Art Safari a deschis Muzeul secret din inima Bucureștiului! Programul complet al noului sezon care începe din 8 martie
- Gift Idea, povestea sărbătorilor într-un coș cadou. De ce comandă companiile cadourile de Craciun din luna octombrie?
- L’Oréal Paris își continuă misiunea de a lupta împotriva hărțuirii stradale lansând cea de-a doua ediție a campaniei Stand-Up