Două branduri globale, Fuzetea și Tripadvisor, colaborează pentru a oferi călătorilor experiențe unice și memorabile, care îi încurajează să exploreze și să se exprime.
Lansarea campaniei celebrează și introducerea unei noi arome zero zahăr: Fuzetea Ceai Negru, Pepene și Mentă.
Fuzetea, brandul de ceai rece din portofoliul Coca-Cola, anunță un parteneriat global cu cea mai mare platformă de călătorii din lume, Tripadvisor, pentru a oferi o fuziune de experiențe de călătorie contrastante. De asemenea, brandul sărbătorește lansarea unei noi arome zero zahăr: Fuzetea Ceai Negru, Pepene și Mentă.
Fuzetea crede că tot ce este special în lume rezultă dintr-o fuziune a contrastelor și, de aceea, împreună cu Tripadvisor, își dorește să redefinească noțiunea de călătorii prin intermediul unor “Itinerare Made of Fusion” bazate pe experiențe unice de vacanță, care îi încurajează pe pasionații de călătorii să exploreze, să se descopere și, nu în ultimul rând, să se exprime.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Călătorie culinară prin Asia, fără pașaport: Parcul Titan găzduiește cea de- a 5-a ediție Asian Food Fest, între 23 și 25 mai
- O călătorie intergalactică plină de emoție, alături de ELIO - În curând în cinematografe
- O călătorie unică în lumea lui Vermeer – Proiecția filmului Vermeer: Retrospectiva la MNAR
De la vestigiile istorice ale unor frumoase clădiri din centrul Bucureștiului, la plimbări pe străduțe ascunse, dar pline de povești nebănuite, sau chiar vizite în locuri la care nu te-ai fi așteptat niciodată să te surprindă, noile „Itinerare Made of Fusion” oferă o fuziune de experiențe contrastante, care te poartă într-o călătorie metaforică prin timp, istorie și lumi complet diferite.
Conceptul de îmbinare a experiențelor de călătorie contrastante, pentru a crea ceva memorabil, reflectă aromele Fuzetea: o combinație delicioasă de ceai blând, gust de fructe și note interesante de plante aromatice. În completarea contrastelor spectaculoase ce definesc brandul Fuzetea, acesta lansează o nouă aromă delicioasă: ediția limitată Fuzetea Ceai Negru, Pepene și Mentă zero zahăr.
“Suntem încântați să colaborăm cu Tripadvisor pentru a oferi mai multe experiențe de călătorie unice, pornind de la ideea de fuziune. Călătoriile devin un element cheie din universul brandului, de aceea a fost important să creăm itinerare care să ofere o gamă cât mai variată de experiențe.” – Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola România.
Noua campanie Fuzetea este puternic ancorată în noile tendinte de călătorie ale turiștilor care, conform analizelor Tripadvisor, se orientează tot mai mult către experiențele complexe de vacanță, în care pot descoperi istoria și cultura locului pe care îl vizitează, de la obiceiuri și tradiții și până la preferințe gastronomice. Chiar dacă obiectivele turistice rămân în continuare o atracție populară în rândul pasionaților de călătorii, utilizatorii Tripadvisor sunt din ce în ce mai interesați de activitățile în natură. Același lucru se aplică și pentru călătorii care plănuiesc să viziteze România: activitățile outdoor reprezintă cel mai important criteriu în alegerea destinației (21%), în timp ce pe locul doi se află obiectivele turistice (19%).
„Abilitatea de a găsi și rezerva experiențe memorabile este din ce în ce mai importantă pentru exploratorii globali. În calitate de cea mai mare platformă de călătorie din lume, ne angajăm să ajutăm comunitatea noastră să descopere lucruri cu adevărat unice, oriunde aleg să călătorească. Acest parteneriat cu Fuzetea oferă o modalitate distractivă și inovatoare de a prezenta unele dintre cele mai uimitoare experiențe, inspirând călătorii să planifice și să rezerve excursii de neuitat.” – John Boris, Chief Growth Officer, Tripadvisor.
Noua campanie Fuzetea include și o amplă promoție națională ce se va derula începând cu luna iulie până pe 10 septembrie 2023. În cadrul acestei promoții, consumatorii pot câștiga numeroase premii, de la coduri de reducere garantate ce pot fi utilizate pe platforma Viator pentru viitoare călătorii, până la kit-uri de călătorie și excursii all inclusive. De altfel, marele premiu constă într-o excursie într-unul dintre orașe emblematice ale lumii (în una dintre destinațiile pre-stabilite), cu toate costurile asigurate, de la transport, cazare, mese și până la activități neașteptate. Câștigătorii se vor putea bucura astfel de experiențe variate și vor putea experimenta o fuziune fantastică de contraste, totul all inclusive. Înscrierile în tragerea la sorți pentru premiile campaniei se fac pe site-ul https://fuzetea.coca-cola.ro/, unde este disponibil si regulamentul complet al promotiei.
- Ce să faci și ce să eviți la Solstițiul de Vară – Mini-ritualuri pentru o călătorie spirituală în inima luminii
- Evenimentele astrologice din martie 2025 aduc vindecări divine. Călătorie cosmică între trecut, prezent și viitor
- Un celebru actor nominalizat la Oscar și-a petrecut vacanța cu familia în Timișosara: O călătorie uimitoare...
Mai multe detalii despre Fuzetea regăsiți pe website-ul Coca-Cola.