Setari Cookie-uri

Unilever lansează o nouă gamă de produse - Domestos Power Foam duce curățenia în locurile greu accesibile la nivelul următor

Unilever lansează noua gamă de produse Domestos Power Foam, o formulă de curățare inovatoare cu spumă activă, fără miros de clor, concepută pentru a curăța eficient și fără efort chiar și cele mai ascunse colțuri ale băii. Prin formula sa avansată, Domestos Power Foam promite aceeași putere de neoprit specifică Domestos, eliminând virusurile și bacteriile într-un mod eficient*.

Unilever lansează noua gamă de produse Domestos Power Foam, o formulă de curățare inovatoare cu spumă activă, fără miros de clor, concepută pentru a curăța eficient și fără efort chiar și cele mai ascunse colțuri ale băii. Prin formula sa avansată, Domestos Power Foam promite aceeași putere de neoprit specifică Domestos, eliminând virusurile și bacteriile într-un mod eficient*.

Caracteristica distinctivă a noului Domestos Power Foam este capacitatea sa de a funcționa optim chiar și când este utilizat întors, formula spray asigurând o aplicare ușoară în spații cu acces limitat, precum zona de sub marginea toaletei. Acest diferențiator îl distinge de alte produse de pe piață, făcându-l un aliat de nădejde în menținerea unei igiene complete.

Citește și:

Formula sa unică produce o spumă densă care aderă la suprafețe, permițând agenților de curățare să îndepărteze murdăria și să dezinfecteze suprafețele. Într-o nouă formulă fără miros de clor, Domestos Power Foam elimină un spectru larg de microorganisme, inclusiv virusuri și bacterii.*

„Suntem încântați să introducem și pe piața din România noua spumă de curățare Domestos Power Foam, un produs care duce tehnologia de curățare la un nou nivel, venind astfel în întâmpinarea nevoilor consumatorilor. Pe lângă faptul că, de acum, vom putea curăța cu ușurință și acele locuri greu accesibile, noul produs Domestos Power Foam vine cu două caracteristici speciale – spuma activă care aderă la suprafețe și posibilitatea utilizării produsului chiar și întors, până la ultima picătură. Ne-am gândit și la cei mai sensibili la mirosul de clor, așa că prin produsele din această gamă le oferim consumatorilor o experiență de curățare la fel de eficientă ca în cazul celorlalte produse Domestos, de această dată fără mirosul de clor”, a declarat Luminița Gîdea, Brand Manager Home & Hygiene.

Domestos Power Foam este disponibil în 3 variante - Briza Mării, Lămâie și Floral - ce se regăsesc în majoritatea magazinelor de retail.

* Elimină bacterii precum E.Coli, S.Aureus, E.Hirae, P. Aeruginosa și inactivează virusuri anvelopate ca Vaccinia ATCC VR-1549 - conform testelor de laborator efectuate.

Despre Domestos

Domestos este un brand recunoscut pe plan global pentru soluțiile sale de curățenie și igienă. De peste 20 de ani, Domestos oferă produse inovatoare care garantează eliminarea eficientă a microbilor și a murdăriei, protejând sănătatea consumatorilor din întreaga lume.

Gama Domestos cuprinde produse de tip gel dezinfectant înălbitor pentru curățarea și dezinfectarea toaletei și a altor suprafețe lavabile din casă, produse de tip WC gel destinate curățării și îndepărtării calcarului din vasul de toaletă, odorizante de toaletă pentru prospețime de durată și igienizare, precum și spray-uri dezinfectante.

Despre Unilever în România

Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition și Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni.

Viziunea Unilever este de a fi lideri globali în afaceri sustenabile și de a demonstra cum modelul de afacere bazat pe misiuni puternice și pregătit pentru viitor generează performanță.

Strategia Unilever ajută la a face performanță și a crește sustenabil și responsabil, contribuind astfel la:

  • îmbunătățirea sănătății planetei;
  • îmbunătățirea sănătății, încrederii și bunăstării oamenilor;
  • și contribuind la o lume echitabilă și incluzivă.

În regiunea Sud-Centrală, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.

Pentru mai multe informații despre Unilever și brandurile sale, vizitați www.unilever.com.


Kudika
10 Iunie 2024
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.