-
Kudika
Cum își pot cultiva femeile energia feminină, chiar și într-o lume...
-
Kudika
Marchează, codifică, organizează: 5 utilizări ale etichetelor...
-
Kudika
Ion Andrei Puican și Oana Puican, singurul cuplu de psihoterapeuți...
-
Kudika
Vine o vârstă la care înțelegi că nu mai are rost să impresionezi...
-
Kudika
Brașov - dezbatere pentru reducerea abandonului școlar „Pactului...
-
Kudika
Studiul KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală în România
-
Kudika
Fii femeia de care se sperie până și diavolul
-
Kudika
adidas MOVE FOR THE PLANET revine cu o a doua ediție și încurajează...
-
psihoterapeut Alina Pop
La a câta decizie ai obosit? Epuizarea decizională nu este doar pe...
Mondelēz International a publicat raportul său Snacking Made Right pentru anul 2019, evidențiind progresul semnificativ al companiei în atingerea obiectivelor sale pentru 2025 în ceea ce privește un stil de viață sănătos. Raportul subliniază misiunea companiei de a fi lider pe piața snacking-ului, având în vedere dimensiunea sa globală pentru a produce schimbări pozitive.
Raportul Snacking Made Right vizează programele proprii de sustenabilitate pentru procurarea de materii prime, precum și abordarea companiei, determinată de scopul său de a oferi snack-urile potrivite, pentru momentele potrivite, produse în mod responsabil. Întrucât lumea continuă să se confrunte la nivel global cu pandemia COVID-19, Mondelēz International consideră că scopul companiei este mai important ca niciodată și se angajează să-și continue eforturile în confruntarea cu noile provocări din lume.
„Întrucât gestionăm colectiv impactul global al COVID-19, acum mai mult ca niciodată este momentul pentru companii să facă ceea ce este corect și să își deruleze business-urile sustenabil, la scară mare”, declară Dirk Van de Put, Președinte și CEO al Mondelēz International.
„Abordarea noastră privind sustenabilitatea și starea de bine este axată pe reducerea impactului asupra mediului, și, în același timp, pe crearea unui impact pozitiv în societate. Sunt mândru de progresele semnificative pe care le-am realizat în 2019 și în viitor vom continua să ne concentrăm pe obiectivele noastre pentru 2025 privind obiceiul de a lua gustări în mod conștient”, a spus Van de Put.
În plus, în 2019, Mondelēz International a făcut progrese semnificative contribuind la starea de bine a consumatorilor, prin alinierea gamei de produse la nevoile actuale ale oamenilor legate de stare de bine și prin încurajarea obiceiurilor de consum în mod conștient, prin controlul porțiilor și prin oferirea de informații utile pe etichetă:
Raportul Snacking Made Right confirmă progresul privind obiectivele ambițioase pe termen lung, care includ:
Pentru a citi raportul complet sau rezumatul acestuia, puteți accesa: Raportul Snacking Made Right
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2019, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați site-ul www.mondelezinternational.com sau urmăriți-ne pe Twitter la www.twitter.com/MDLZ.
###
Spune-ti parerea!