Aviva Vita, Director Executiv Administrativ, Vitacom Electronics: de la carieră la dezvoltare personală 

Aviva Vita, Director Executiv Administrativ, Vitacom Electronics: de la carieră la dezvoltare personală 
Kudika
11 Noiembrie 2020

Aviva Vita a trecut recent pe poziția de Director Executiv Administrativ, în cadrul companiei Vitacom Electronics și vorbește despre experiența sa, despre carieră și modul în care îmbină viața personală cu cea profesională. 

Aviva a fost întotdeauna interesată de aspecte ce țin de un stil de viață sănătos, astfel printre principalele ei hobby-uri se numără sportul, care îi oferă energia de care are nevoie zi de zi. Îi place să socializeze, să petreacă timp cu prietenii, dar și să viziteze locuri noi atât în România, cât și în afara țării, acesta fiind lucru ce o încarcă spiritual.

  1. Cum ți-ai ales parcursul profesional?

Întotdeauna am simțit o înclinație spre mediul de business, poate și datorită faptului că am crescut în mijlocul unei afaceri: Vitacom Electronics. Pe de altă parte, o carieră în acest domeniu se pliază perfect cu ceea ce mi-am dorit și ceea ce percepeam eu ca fiind o viață ideală.

Provocările de zi cu zi, faptul că mereu poți evolua, că nu există plafonare și rutină sunt aspecte care mă mențin mereu în alertă în acest domeniu. Aceste lucruri sunt motivul pentru care îmi doresc să continui și să mă dezvolt tot mai mult. În plus, faptul că lucrez cu oamenii îmi dă energia de care am nevoie și mă împlinește din toate punctele de vedere.

Practic, carierea mea nu a fost o alegere, ci o urmare firească a exemplelor pe care le-am privit încă din copilărie și pe care mi-am dorit să le urmez.

  1. Cum ai descrie experiența de până acum în business?

În ultimii ani, am avut ocazia să cunosc foarte multe persoane și să am avut parte de numeroase situații care m-au învățat cum să cunosc oamenii mai bine și cum să îmi aleg echipa. Cred că acest lucru este unul dintre cele mai importante atunci când vine vorba de business, pentru că orice afacere funcționează datorită oamenilor care aleg să lucreze acolo. Cred în puterea pe care echipa o poate avea și susțin cât de mult pot acest lucru la Vitacom.

În tot acest timp de când lucrez în domeniu au fost perioade cu suișuri, dar și coborâșuri și provocări pe toate planurile. Însă ceea ce mă motivează întotdeauna este faptul că din fiecare experiență am avut mereu de învățat. Iar acesta este cel mai important lucru.

Judecând după faptul că încă nu am trecut de vârsta de 30 de ani, cred că sunt la un nivel bun în ceea ce privește experiența de business, iar ceea ce îmi doresc cel mai mult este ca acest trend ascendent să se mențină toată viața.

  1. Conduci un departament din cadrul Vitacom, din poziția de Director Executiv Administrativ. Ce îți place cel mai mult să faci din atribuțiile care îți revin?

Îmi place foarte mult interacțiunea cu oamenii, mai ales în procesul de recrutare. Mă fascinează modul în care trecem, în relațiile pe care le avem cu ceilalți, de la prima impresie, la părerea pe care ne-o formăm după ce ajungem să cunoaștem o persoană. Și de cele mai multe ori prima părere este definitorie, mai ales când ajunge să se confirme ulterior.

Mai mult decât atât, aș include aici și formarea echipelor și modul în care devine responsabilitatea unui manager să pună la un loc oameni din diferite medii în așa fel încât relaționarea să fie una de succes și să se completeze în munca lor.

Fiind specializată în marketing, acest domeniu este foarte creativ și implică imaginație, originalitate. Am ocazia să lucrez la proiecte interesante și să fiu, împreună cu echipa mea, într-o permanentă căutare de idei bune și inovatoare. Nu am ocazia sa mă plictisesc niciodată.

  1. Pe lângă business-ul în care ești implicată, ce alte activități te definesc?

Sunt o mare iubitoare de animale și întotdeauna voi apăra cauza lor. Mi-ar plăcea ca la un moment dat să conduc lucrurile în mod organizat și să am posibilitatea de a promova acest lucru, astfel încât să ajungă la un număr cât mai mare de oameni cu aceleași țeluri.

Consider că problemele societății în care trăim sunt multe și încerc pe cât posibil să mă implic atât pe cont propriu, cât și alături de companie în rezolvarea lor. Știu că impactul este departe de a le rezolva complet, dar cred că un bun manager trebuie să fie un exemplu și să îi inspire pe alții, nu doar în mediul de lucru, ci în toate aspectele vieții.

  1. Cum alegi să îți petreci timpul liber?

Am fost mereu interesată de sănătate și starea de bine, prin urmare toată viața mea sportul a ocupat un rol important printre hobby-urile mele pentru că mă energizează, mă eliberez de stres și îmi dă o stare de spirit care nu poate fi egalată de nimic.

De asemenea, ador socializarea, mâncarea bună și ieșirile cu prietenii. Nu îmi place să stau singură mult timp. Ori de câte ori îmi permite timpul, vizitez alte țări, îmi place să descopăr locuri și culturi noi. Consider că mă imbogățesc spiritual și mă dezvoltă ca om și sunt o modalitate perfectă de a mă deconecta de la ritmul alert de zi cu zi.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri