comunicat de presa
Abordarea diferențiată creează valoare pe termen lung pentru companie
Mondelēz International a publicat Raportul Snacking Made Right 2020, evidențiind modul în care abordarea diferențiată a companiei față de ESG (Environmental, Social and Governance - Mediu, Social și Guvernanță) generează progres la nivel global în ceea ce privește obiectivele ambițioase pentru 2025 și creează valoare pe termen lung pentru companie și comunități.
Abordarea Mondelēz International față de ESG îi permite companiei să construiască o companie sustenabilă în domeniul gustărilor și să asigure o schimbare de durată la scară mare, prioritizând zonele în care poate avea cel mai mare impact. Compania se concentrează pe soluții inovatoare și măsurabile și colaborează pentru a determina o transformare la nivelul întregului sector. ESG este unul dintre factorii valorici pe termen lung ai Mondelēz International, este parte integrată în strategia de business și este esențială pentru scopul companiei – acela de a oferi oamenilor gustarea potrivită, pentru momentul potrivit, în modul potrivit.
“Conceptul de Snacking Made Right este inclus în tot ceea ce facem în cadrul Mondelēz International. Ne determină să avem grijă de oamenii noștri, să ne protejăm resursele și să le oferim consumatorilor noștri din întreaga lume momente de confort și conectare”, a declarat Dirk Van de Put, Președinte și CEO al Mondelēz International. “Anul trecut, scopul companiei noastre a fost mai important ca oricând și ne-a determinat să continuăm dezvoltarea angajamentelor noastre ESG și să ne extindem obiectivele ferme. Ne concentrăm în continuare pe dezvoltarea unei companii sustenabile în domeniul gustărilor, minimizând impactul asupra mediului, fiind în același timp o organizație mai diversă, echitabilă, inclusivă și transparentă și dedicându-ne accelerării eforturilor de a determina viitorul gustărilor.”
-
Kudika
She's Next: femeile adună mai ușor oameni în jurul lor. Cum pot...
-
Kudika
Cine ți-a frânt inima o dată ți-o va frânge din nou, dacă ierți și...
-
Kudika
CONFIDENT devine agenția de comunicare a NOTINO în România
-
Alexandra Chivu
De ce fug bărbații de femeile puternice?
-
Kudika
Am de gând să aștept moartea cu fusta șifonată și ușor ridicată, cu...
-
Kudika
Top 3 obstacole cu care se confruntă antreprenorii moderni și cum...
-
Alexandra Chivu
Mesaje de Florii. Cele mai frumoase urări pentru sărbătoriții...
-
Kudika
Îți dorești o femeie frumoasă și deșteaptă, dar ești pregătit...
-
Kudika
Ce au în comun copiii din sistem? O traumă!
Accelerarea diversității, echității și incluziunii
În plus, Mondelēz International își intensifică angajamentele în ceea ce privește diversitatea, echitatea și incluziunea și își îmbunătățește comunicarea cu privire la progresul în această zonă. În 2020, compania a anunțat angajamente ferme, inclusiv alocarea a 1 miliard de dolari anual pentru companiile deținute de femei și grupurile minoritare și dublarea reprezentării populației de culoare din America în funcții de management până în 2024, desemnând și primul Chief Diversity & Inclusion Officer. De asemenea, pentru prima dată anul acesta, compania publică declarațiile consolidate și complete EEO-1, continuând să adopte și să publice indicii anuali de aliniere SASB & TCFD în cadrul unui angajament permanent față de comunicarea și transparența extinsă.
Pentru raportul complet sau pentru a vizualiza principalii indicatori de performanță, consultați Snacking Made Right Report.
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 27 de miliarde de dolari în 2020, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ.
Despre Cocoa Life
Cocoa Life este programul de achiziții sustenabile dezvoltat de Mondelēz International prin care compania determină o transformare în vederea dezvoltării unui sector prosper pentru cacao. Ca ingredient vital, Cocoa Life a fost lansat în 2012 printr-o investiție de 400 milioane de dolari pentru a crea un viitor sustenabil pentru cacao, abordând în mod holistic provocările complexe cu care se confruntă cultivatorii de cacao și comunitățile acestora. Până în 2022, Cocoa Life va sprijini peste 200.000 de cultivatori și va ajunge la un milion de membri ai comunității din șase țări cultivatoare de cacao: Ghana, Côte d'Ivoire, Indonezia, India, Republica Dominicană și Brazilia. Abordarea Cocoa Life merge mult mai departe de certificare, lucrând la fața locului, împreună cu bărbații și femeile care își asigură traiul din cacao, pentru a le îmbunătăți condițiile de viață, întări comunitățile și inspira viitoarea generație de cultivatori de cacao. Aflați mai multe la adresa www.cocoalife.org.
Spune-ti parerea!