Lavazza este Partener Platinum la Finala Nitto ATP - Turneul Campionilor de Tenis 2021. 

Lavazza este Partener Platinum la Finala Nitto ATP - Turneul Campionilor de Tenis 2021. 

În perioada 14-21 noiembrie, espresso-ul Italian joacă la el acasă, în Torino.

comunicat de presa

  • Excelența în tenis se mută la Torino, într-o nouă aventură sportivă pe care Lavazza a ales să o susțină. În perioada Turneului ATP 2021, Lavazza a pregătit mai multe evenimente speciale și experiențe prin care fanii tenisului să descopere mai multe despre cultura adevăratului espresso Italian.

Tenisul excelent își mută reședința la Torino, sub forma Turneului Campionilor de Tenis, Finala Nitto ATP 2021, o competiție internațională care nu s-a mai ținut în Italia din 1970. Găzduirea turneului de tenis în Torino este motiv de sărbătoare pentru oraș, onoare pe care Lavazza o susține devenind Partener Platinum pentru acest eveniment. În decizia de a colabora cu organizații și instituții naționale și locale pentru crearea unor noi oportunități importante pentru vizibilitatea și dezvoltarea internațională a Torino, Lavazza își reînnoiește angajamentul față de orașul în care s-a născut și a crescut și de unde a primit întotdeauna încurajarea de a privi viitorul cu încredere. Retail jobs

„Finala Nitto ATP este o adevărată oportunitate pentru a urmări excelența în tenis, dar și de a relansa un oraș și o regiune majoră, gazda vieții noastre de zi cu zi și a dezvoltării noastre industriale”, a comentat Marco Lavazza, vicepreședinte al Grupului Lavazza și membru al Comitetului de onoare Nitto ATP Finals. „Torino este orașul în care a început totul pentru Lavazza, în timp ce tenisul este atât o pasiune, cât și o alegere strategică, una care a fost o caracteristică constantă a călătoriei noastre spre internaționalizare. În Torino ne avem bine plantate atât rădăcinile, cât și viziunea noastră asupra viitorului, așa cum am proiectat-o și în sediul nostru - Nuvola Lavazza - care va fi hub-ul nostru pentru întâlniri și evenimente pe tot parcursul turneului. Între 14 și 21 noiembrie, espresso italian va juca acasă.”

Anul acesta se celebrează și primii zece ani ai parteneriatului Lavazza cu universul tenisului, care a început în 2011 la Wimbledon și care a fost extins la toate turneele ​​de Grand Slam. Vorbim de o călătorie lungă, presărată cu pasiune și energie, dar și cu niște rezultate extraordinare, cum ar fi și servirea a peste un milion și jumătate de espresso la fiecare turneu. De-a lungul anilor, valorile comune - excelența și inovația îmbinate cu tradiția și ritualul, solidaritatea universală, distracția și pasiunea, toate acestea au consolidat relația dintre Lavazza și acest sport.

Pentru a oferi experiențe imersive și autentice spectatorilor de la Finala Nitto ATP 2021, compania a creat Lavazza Experience (https://lavazza-experience.it/en/), un calendar de evenimente și întâlniri pentru vizitatorii care vor să descopere capitala cafelei espresso, unde fondatorul Luigi Lavazza și-a pus primele rădăcini în 1895 prin deschiderea unui magazin alimentar chiar în inima orașului (via San Tommaso).

Cu această ocazie, Lavazza a dezvoltat trei experiențe inedite legate armonios de firul aromatic al adevăratului espresso italian:

  • Nuvola Lavazza, sediul grupului, unde oaspeții cu bilet la Finala Nitto ATP 2021 pot vizita și Muzeul Lavazza și exclusivistul Espresso Lounge și Espresso Living Room din „Centrale”, alegând una sau mai multe dintre experiențele oferite, inclusiv o expoziție temporară extrem de originală de rachete de tenis, intitulată „Adevărata provocare este să te pui în joc”.
  • Pala Alpitour, terenul pe care se va juca finala, ale cărei spații exterioare vor permite vizitatorilor și spectatorilor să descopere, pas cu pas, Tehnologia Barista a aparatelor de cafea A Modo Mio de la Lavazza și regulile pentru a savura adevărata cafea espresso italiană.
  • Finala Nitto ATP Fan Village (în piazza San Carlo) va găzdui o mare instalație experiențială care reproduce sistemul Lavazza A Modo Mio cu o capsulă Qualità Oro de dimensiuni gigantice și un aparat Deséa, în interiorul căruia vizitatorii vor putea experimenta o călătorie captivantă în lumea espresso-ului, urmărind întreaga călătorie de la sămânță la ceașcă.

În calitate de Partener Platinum, brand-ul Lavazza va fi prezent și pe teren, alături de jucători și de fani.

Această călătorie care cuprinde experiențe de cafea, întâlniri și expoziții, va implica, de asemenea, și câțiva tineri campioni italieni de tenis și talente promițătoare, dintre care Lavazza a ales trei reprezentanți pentru a comunica cu fanii sportului și cu oricine mai dorește să descopere magia tenisului. Echipa de tineri ambasadori ai acestei inițiative îi numără pe: noul fenomen Jannik Sinner, Lorenzo Musetti și Lorenzo Sonego, originar din Torino. Trio-ul este o alegere firească pentru Lavazza, care își dorește să întinerească brand-ul, direcție pe care a mers încă de la „debutul” brand-ului pe terenurile de tenis, când, în misiunea de a populariza adevărata cultură a espresso-ului italian în întreaga lume, a avut colaborări cu personalități sportive cunoscute și iubite de fani, primul exemplu fiind Andre Agassi.

Cultură și tenis, cei doi piloni strategici Lavazza, o colaborare finisată cu măiestrie

O altă experiență Lavazza pe care vizitatorii nu trebuie să o rateze în timpul săptămânii Finala Nitto ATP 2021 este o expoziție de fotografie: „Martin Parr. Noi Sport”. În colaborare cu Lavazza Group, partener al CAMERA – hub dedicat fotografiei italiene și internaționale, și cu Magnum Photos - organizație internațională fotografică, expoziția explorează creațiile uneia dintre legendele fotografiei contemporane, Martin Parr. Curatoriată de Walter Guadagnini împreună cu Monica Poggi, această expoziție personală urmărește cariera marelui fotograf englez în aproximativ 150 de imagini ale diferitelor evenimente sportive, cu un accent special pe documentarea majoritării turneelor mari de tenis din ultimii ani.

Începând cu 14 noiembrie, urmează opt zile de experiențe trăite prin tenis, dar și mult mai mult decât bucuria sportului, datorită unui calendar de evenimente și activități legate de turneu pentru toți fanii care vin la Torino pentru a se bucura de spectacolul campionilor care se luptă pe teren. În același timp, urmează o nouă oportunitate pentru Lavazza de a reafirma importanța strategică a tenisului ca platformă de pe care să povestească și să popularizeze adevărata cultură a cafelei italiene într-un mod unic și original.

Despre Grupul Lavazza:

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, având 70% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei. Lavazza are aproximativ 4.000 de angajaţi și o cifră de afaceri de 2,2 miliarde EUR înregistrată în 2019.

Companiile care fac parte din Grupul Lavazza includ Carte Noire Franța și ESP (achiziționată în 2016 și respectiv în 2017), Merrild Danemarca (2015), Kicking Horse Coffee din America de Nord (2017), Nims din Italia (2017) și Blue Pod Coffee Co din Australia (2018). La finalul lui 2018, ulterior unei achiziții, divizia Lavazza Professional a fost creată, incluzând Office Coffee Sector (OCS) și sistemele de vending Flavia și Klix.

Vizionare placuta


Kudika
15 Noiembrie 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri