În spiritul tradiției așa cum a fost ea cultivată de părinți și bunici, Corina a dus producția de mere și toate activitățile conexe acesteia sub umbrela unui brand, Crăița Merelor, prin care reinventează experiențele în livadă.
Apoi, pe la vârsta de 7 ani, a învățat ce înseamnă să culegi roadele muncii, când mergea cu bunicul la piață și vindea merele culese. Acesta, spune ea, a fost probabil primul moment în care s-a lovit de antreprenoriat. Și i-a plăcut.
”Atunci când munca de-o viață a familiei tale este pe muchie de cuțit ai 2 opțiuni: să te uiți cum dispare, sau să îți aduni forțele și toate cunoștințele, să te autodepășești și să prinzi curaj pentru a redefini business-ul familiei și a-l duce la nivelul următor”, ne spune Corina despre motivația care a împins-o să ducă moștenirea familiei mai departe.
Astfel, pornind de la activitatea din domeniul pomiculturii, Corina a privit livezile ca pe o resursă mult mai bogată și ofertantă, și a dat afacerii de familie noi direcții.
Citește continuarea pe start-up.ro
Spune-ti parerea!