Noul sezon al emisiunii Vânătorii de comori: România are premiera pe HISTORY Channel pe 1 aprilie (de la ora 21:00) și urmărește o echipă de patru dealeri români de obiecte vintage care au doar 48 de ore pentru a satisface cerințele unui client important.
În fiecare episod difuzat în serile de marți, aceștia caută prin piețe de vechituri, colecții personale și chiar cheamă vânzători la magazinul lor, având ca scop găsirea celor mai interesante și profitabile articole.
Noua membră a echipei, Teo Cosma (25 ani) este cea mai tânără, dar s-a adaptat rapid în acest domeniu, învățând de la colegii ei mai experimentați. Absolventă a unui Master în Administrarea afacerilor și pasionată de sporturi extreme, Teo aduce energie și o personalitate jucăușă echipei. Ea are o perspectivă unică asupra lumii fascinante a obiectelor vintage și poveștilor lor, abordând tranzacțiile de la cumpărare până la vânzare în stilul propriu.
Teo a avut în copilărie o colecție de șervețele și acum prețuiește momentele și trăirile speciale. Dar nu vă lăsați păcăliți de blândețea ei: iubește adrenalina negocierilor și este extrem de competitivă atunci când vine vorba de obținerea celor mai bune oferte. Mai jos, Teo ne-a răspuns la câteva întrebări despre experiența ei în cadrul serialului de pe HISTORY Channel:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Jasmina Ianțu, fiica lui Virgil Ianțu, pusă la muncă de jos în Spania: Spală sute de vase...
- Fiica lui Teo Trandafir și-a luat zborul: Maia s-a mutat din casa vedetei și își construiește propriul drum
- Tom Cruise, gestul elegant care a devenit o tradiție: de 20 de ani îi oferă același cadou Dakotei Fanning
1. Ce te-a atras la acest domeniu fascinant, al amanetului și antichităților?
Teo Cosma: Înainte să lucrez în acest domeniu nu știam prea multe detalii, dar de când sunt implicată în acest business mi se pare incredibil câte obiecte interesante există în lumea asta și ce tranzacții se pot face.
2. Cum ai aflat de acest proiect marca HISTORY Channel și de ce ai acceptat să faci parte din el?
Am aflat când mi s-a propus să intru în echipa Liquid Money și am acceptat fără să mă gândesc, pentru că știam vestita emisiune din America, care îmi plăcea foarte mult (Așii amanetului) și cine nu ar vrea sa fie un vânător de comori?
3. Te-ai alăturat formatului în sezonul doi. Cum a fost integrarea în echipă, cum ai fost primită de Liviu Andrei, Dan Greere și Gabi Badea?
- Fetele lui Pepe și ale Ralucăi Pastramă, declarații în fața judecătorilor la procesul pentru custodie: Nu le lăsăm să vadă...
- Teo Trandafir o susține pe Luminița Anghel în scandalul cu David Pușcaș: Nu cred că ar fi făcut deosebirea între copii
- Emily Burghelea, primele declarații despre cea de-a treia sarcină: Am aflat în Hong Kong! Am simțit că sunt însărcinată
M-am acomodat foarte bine în echipă și mă simt foarte bine alături de băieți. Deși sunt singura femeie, nu m-am simțit niciodată în plus, ba din contră, mă simt apreciată și protejată. Îmi place foarte mult dinamica dintre noi și felul în care lucrăm împreună. Atmosfera e atât de faină încât am sentimentul că fac parte din echipa asta dintotdeauna.
4. Ce avantaje crezi că ai în această industrie?
Femeile aduc empatie și înțelegere, mai ales când obiectele au o valoare sentimentală pentru clienți, în timp ce bărbații au poate o abordare mai directă. Ne completăm foarte bine în echipă – în momentele în care ei nu pot, intervin eu și invers. Asta ne face mai puternici decât dacă am fi fost doar bărbați sau doar femei și de aceea suntem o echipă de top!
- Interviu cu tenorul ŞTEFAN von KORCH: Muzica clasică este baza tuturor muzicilor
- Interviu cu Dr. Teodorina Secară, medic ortodont. Ce sunt aliniatorii dentari și cât de importantă este prevenția
- Cum aducem fizica și educația mai aproape de tineri prin TikTok? Interviu cu Cristian Presură, fizician și cercetător român
5. Ești pasionată și personal de obiecte vintage? Dacă da, ce tip de vechituri îți plac cel mai mult si ce te inspiră în alegerea lor?
Când eram mică am colecționat șervețele, dar mi-am dat seama pe măsură ce am crescut că îmi place mult mai mult să colecționez pantofi. 😊 Nu mă interesează atât de mult să colecționez obiecte, îmi place mult mai mult să le știu povestea. Unele povești chiar sunt fascinante. Ce îmi doresc cel mai tare să colecționez sunt amintiri și trăiri, pe care pot să le prețuiesc mult timp.
6. Ce lecții importante ai învățat din acest proiect și cum le aplici în viața ta personală și profesională?
Am învățat cât de importantă este răbdarea și atenția la detalii, atunci când cauți ceva cu adevărat valoros. De asemenea, munca în echipă joacă un rol esențial, pentru că ne completăm și ne sprijinim unii pe alții. O lecție importantă a fost și echilibrul dintre empatie și profesionalism – trebuie să înțelegi clientul și povestea din spatele obiectului, dar (în același timp) să rămâi obiectiv și să iei deciziile corecte din punct de vedere al afacerii. Tot acest proces m-a ajutat să am mai multă încredere în instinctele mele și în capacitatea de a lua decizii rapide și bune.
- Motivul pentru care Jo merge la vrăjitoare. Artista are mare încredere în ceea ce i se prezice: Aia se întâmplă...
- Euronews: Interviuri în exclusivitate și intervenții live din Ucraina și Statele Unite la 3 ani de la începerea războilui
- Panthea Parker – de la petreceri legendare în Mayfair, la o viață de familie în Nordul Londrei
7. Care este cea mai interesantă informație legată de istorie pe care ai aflat-o în urma participării la acest proiect marca HISTORY Channel?
Cea mai interesantă lecție de istorie pe care am aflat-o în urma participării la acest proiect a fost legată de păpușile Arădeanca. Mi s-a părut fascinant că România avea, într-un fel, o „poțiune secretă” în fabricarea acestora, datorită unui polimer special, care le făcea unice.
Echipa noului sezon este formată din Teo Cosma (o tânără energică și ambițioasă, care – deși intrată recent în echipă – a învățat rapid și este mereu pregătită pentru noi provocări), Liviu Andrei (un negociator desăvârșit și un antreprenor cu o vastă experiență în antichități), Gabi Badea (fost campion național la lupte libere și un coordonator dedicat) și Dan Greere (un talent artistic remarcabil, care aduce creativitate și empatie în fiecare negociere).
- Imperfecțiunile fac arta cu adevărat umană – Interviu EXCLUSIV cu René Le Feuvre, de la ferma de mango pe scenele din Europa
- Shiloh Jolie, fiica Angelinei Jolie și a lui Brad Pitt vrea să fie, din nou, fată. Cum arată acum
- Carmen Tănase, în doliu: Lumină, mamă. Actrița își ia rămas bun de la cea care i-a dat viață
Primul sezon a avut 6 episoade și a fost lansat în mai 2023. Ca și prima serie, a doua este produsă de Paprika Studios, una dintre cele mai importante companii de producție din Europa Centrală, Europa de Est și Țările Baltice. Compania produce emisiuni de divertisment, reality TV și seriale de ficțiune pentru numeroase posturi TV, în 17 limbi diferite.
Clienții celebri care și-au dorit comori vintage cu greutate istorică în cele 5 noi episoade au fost comentatorul sportiv Cătălin Oprișan, omul de radio și TV Cristian Hrubaru, Alex Cozma (creatorul de conținut din spatele canalului de YouTube „Atenţie, Cad Mere!”), actorul Andrei Aradits și Mirona Noru (Managerul Casei Capșa).
Cei patru membri ai echipei gestionează două magazine Liquid Money cu sediile în Sibiu și București, specializate în obiecte de colecție.
- Matteo Bocelli: Cel mai bun mod de a aborda viața este cu un zâmbet – interviu special înainte de concertul din București
- Denise Rifai îl ironizează dur pe George Simion după înfrângerea la prezidențiale: Joacă o piesă de teatru ieftină!
- Mihai Albu își face planuri de nuntă, în timp ce Iulia Albu s-a despărțit oficial de Mike: Cât timp fetița mea locuiește cu...