Setari Cookie-uri

Grupul Floria lanseaza prima sa florarie din cadrul unui mall, in AFI Cotroceni, cu o investitie de 50.000 euro

Grupul Floria marcheaza inceputul anului 2017 cu lansarea unui nou magazin in portofoliul retelei de florarii Floria in Strada.

comunicat de presa

Grupul Floria marcheaza inceputul anului 2017 cu lansarea unui nou magazin in portofoliul retelei de florarii Floria in Strada. Primul magazin Floria din cadrul unui mall a fost deschis de curand in AFI Cotroceni.

floria Floria AFI Cotroceni se afla la parterul centrului comercial, in proximitatea patinoarului si a zonei de food court, zona ce deserveste zilnic, pe langa clientii centrului comercial si un numar de aproximativ 8000 de angajati ai companiilor din cadrul complexului de birouri AFI Park.

Cu o suprafata de 20 mp, Floria AFI Cotroceni, este o replica a concept store-ului Floria in Strada, din zona Piata Dorobanti.

Sistemul de climatizare de ultima generatie, permite stocarea produselor florale in cele mai bune conditii. Astfel, in cadrul noului magazin, clientii pot alege dintr-o gama variata de flori la fir, buchete si aranjamente florale, plante in ghiveci de cea mai buna calitate, precum si accesorii de home deco, cu design inedit.

Citește și:

Pentru deschiderea Floria AFI Cotroceni au fost investiti 50.000 euro, lucrarile de amenajare fiind realizate in 6 saptamani cu ajutorul unei echipe specializate de arhitecti si constructori.

Echipa dedicata, a fost creata din necesitatea de standardizare a normelor estetice si tehnice, care trebuie respectate pentru magazinele proprii si viitoarele francize marca Floria. Acest tip de magazine vor fi lansate in principalele mall-uri si centre comerciale din Bucuresti si din tara. Proiectul de francizarea face parte din planul de dezvoltare al Grupului Floria pentru urmatorii 2 ani” declara Andreea Uceanu – General Manager, Reteaua Floria.

„Ne bucuram sa uram bun venit magazinului Floria in centrul nostru comercial. Odata cu noua deschidere, diversificam oferta de shopping din AFI Cotroceni si reusim sa raspundem unei game extinse de nevoi si cerinte. Ii invitam pe clientii nostri sa viziteze Floria, un partener de incredere pentru fiecare moment special.”, declara Georgiana Oltenescu, Corporate Marketing Manager AFI Europe Romania.

Citește și:

Odata cu lansarea, Floria AFI Cotroceni a adus si oferte speciale clientilor, oferind un discout de -15% pentru orice produs achizitionat in prima luna de activitate.

Totodata programul Flori pentru acasa, creat in cadrul retelei de florarii Floria In Strada, continua si in cadrul Floria AFI Cotroceni. Flori pentru acasa este un proiect demarat din dorinta de a incuraja achizitia florilor la fir de catre clienti, pentru decorarea caminului propriu si se desfasoara in fiecare saptamana in zilele de vineri, sambata si duminica.

Vizionare placuta


Kudika
3 Februarie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.