Setari Cookie-uri

Caravana NIVEA #LikeYourself porneste in licee pentru cel de-al doilea an consecutiv

In prima editie a proiectului, peste 43.000 de adolescente au participat la ora de curs #LikeYourself

comunicat de presa

In ultimii ani, adolescentele au devenit dependente de retelele de socializare, iar acest lucru a dus la anxietatea like-urilor, noua masura a popularitatii. in acest context, pentru al doilea an consecutiv, NIVEA da startul caravanei #LikeYourself, un proiect educational ambitios care isi propune sa transmita fetelor ca ingrijirea este primul pas pentru a avea incredere in ele si pentru a se simti bine in pielea lor.

Pentru ca obiceiurile de ingrijire se formeaza in adolescenta, campania #LikeYourself se adreseaza tinerelor, cu provocarea de a-si da primul Like ele insele si de a deveni o sursa de inspiratie pentru cei din jur. Pe parcursul anului scolar 2017-2018, consultantii NIVEA vor sustine sesiuni interactive despre ingrijirea pielii si frumusetea naturala, ilustrate cu materiale foto si video astfel incat elevele sa retina lucrurile care le ajuta la consolidarea increderii in sine.

Citește și:

La „ora de curs” #LikeYourself telefonul este permis. Adolescentele au posibilitatea sa se joace cu aplicatia #LikeYourself pentru a afla mai multe informatii despre rutina de ingrijire a pielii, sfaturi de frumusete si a participa la concursul: „FII VEDETA #LIKEYOURSELF”. Prin tragere la sorti, fetele care se inscriu in aplicatie vor avea sansa sa castige mai multe premii, cel mai mare fiind o sesiune de shopping alaturi de una dintre ambasadoarele campaniei, Andreea Ibacka, Laura Musuroaea si Maria Dragason (Special Koko), si o sedinta foto pentru coperta unei reviste glossy faimoase din Romania.

Si anul acesta, demersul este sustinut de cele trei bloggerite din fashion & beauty care au pregatit un manifesto ce explica proiectul si surprizele pregatite de NIVEA de-a lungul anului.

In plus, elevele de liceu au sansa de a deveni si ele ambasadoare #LikeYourself in liceul lor pentru a-si inspira prietenele si colegele sa aiba grija de pielea lor. Pe parcursul anului, acestea vor avea rolul de a promova mesajul LikeYourself si de a incuraja ingrijirea. Doritoarele trebuie sa se inscrie pe site-ul NIVEA, urmarind conditiile de participare si instructiunile.

Citește și:

In prima editie a proiectului, #LikeYourself 2016-2017, consultantii in ingrijire NIVEA au interactionat cu peste 43.000 de adolescente si au sustinut peste 400 de sesiuni interactive in 216 licee din 47 de orase din Romania.

Pe parcursul campaniei, aplicatia a avut peste 26.000 de descarcari, iar la concursul „FII VEDETA #LIKEYOURSELF” au participat peste 7.000 de eleve. Dintre acestea, au fost extrase noua castigatoare care s-au bucurat de o sesiune speciala de cumparaturi sub indrumarea celor trei ambasadoare, Andreea Ibacka, Laura Musuroaea si Special Koko, si o sedinta foto pentru copertele revistelor Bravo Girl si Cosmopolitan.

In aplicatia #LikeYourself a fost inserat si un quiz ale carui rezultate arata ritualul de ingrijire al adolescentelor*. Potrivit acestuia, peste 40% dintre respondente folosesc o crema o data pe saptamana sau mai rar de atat, iar 25% dintre fete se demachiaza o data la doua zile sau chiar mai rar. La capitolul ten, doar 23% au raspuns ca sunt multumite de cum arata, in timp ce majoritatea si-ar fi dorit sa aiba un ten mai frumos.

Citește și:

Ideea proiectului #LikeYourself a pornit de la un studiu** conform caruia doar 10% dintre romance considera ca este important sa aiba grija de pielea lor, Romania situandu-se pe ultimul loc in regiune la acest capitol. Rezultatele cercetarii mai arata ca, in anul 2015, doar una din trei gospodarii din tara noastra a achizitionat cel putin o data pe parcursul unui an o crema de fata sau de corp.

Pentru a afla mai multe detalii despre campania #LikeYourself, urmariti site-ul NIVEA, paginile Facebook

Vizionare placuta


Kudika
30 Octombrie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.