1922 by J.M. Keune include produse profesionale de ingrijire, styling si colorare a parului, dar si pentru ingrijirea barbii.
comunicat de presa
Keune Haircosmetics, brand renumit pentru crearea si distribuirea produselor profesionale de ingrijire a parului in salon, lanseaza o gama dedicata exclusiv barbatilor, numita 1922 by J.M. Keune. Aceasta linie include produse profesionale, create precum un omagiu la adresa fondatorului companiei.
“Am identificat nevoia consumatorului pentru o gama exclusiv dedicata barbatilor. Procentul celor care isi doresc acest gen de produse nu se raporteaza doar la clientii Keune, ci este un fenomen pe care l-am descoperit in intreaga lume, in toate saloanele profesionale si in barber shop-uri”, spune Eelco Keune, co-proprietar al companiei si nepot al fondatorului acesteia.
“In acelasi timp, ne-am dorit foarte mult sa celebram mostenirea brandului nostru, care isi are radacinile in 1922. Totul a inceput ca un business de familie si asta consideram ca suntem si in 2017- o mare familie.”

1922 by J.M. Keune include o selectie premium de produse de ingrijire, styling, pentru barba si pentru colorarea parului. Acestea reprezinta solutii personalizate, create special pentru a raspunde nevoilor barber shop-urilor din intreaga lume, dar in aceasi timp reprezinta si solutii recomandate pentru a fi incluse in regimul de ingrijire acasa, al barbatilor din toate colturile mapamondului.
1922 by J.M. Keune cuprinde 10 produse de haircare (sampon, balsam si tratamente), 3 produse pentru ingrijirea barbii (o spuma de ras, balsam pentru barba si ulei pentru barba), 4 produse de styling atemporale si 6 culori de vopsea, ce se completeaza cu un activator.
Produsele 1922 by J.M. Keune sunt create exclusiv pentru saloane.