Comunicat de presă
Astfel, de la rebranding-ul din octombrie 2017 și până în martie 2018, aceste două game au crescut din punct de vedere valoric cu 25%, respectiv volumic cu 23%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Procesul de rebranding a presupus integrarea de noi formulări eficiente și formate de ambalare inovatoare.
Pe segmentul de produse de curățenie a locuinței, Farmec este primul producător local care folosește tehnologia de etichetare shrink sleeve. Acest tip de etichete permite consumatorilor să identifice mai rapid principalele proprietăți și beneficii ale produselor.
Cu 29 de sortimente pentru curățenia locuinței, portofoliul Nufăr a fost extins cu un nou produs - Nufăr Baie Omoară 99.9% bacterii. Acesta nu conține clor, iar formula sa performantă îndepărtează ușor murdăria și petele de săpun de pe multiple suprafețe și obiecte din baie, precum gresie, faianță, chiuvete, cabine de duș, căzi sau vase de toaletă. Datorită efectului său antibacterian, noul produs asigură o igienă perfectă, lăsând un parfum foarte plăcut.
De asemenea, în perioada următoare va fi extinsă și subgama Nufăr Verde cu sortimente în noi formate de ambalare, dar care vor păstra formulele biodegradabile, fără coloranți și PH neutru, cât și ambalajul reciclabil, caracteristice liniei.
Anterior, în urma rebrandingului din luna octombrie a anului trecut, brandul Nufăr a fost dezvoltat cu 7 produse - Nufăr Lemn Parchet, Nufăr Geamuri (disponibil în două variante de parfumare), Nufăr Cremă Universală (trei variante de parfumare) şi Nufăr Ecrane.
Lider de piață pe segmentul de curățare a bucătăriei (cu o cotă volumică de 38,3%),* brandul Triumf include 15 produse eficiente. Acestea, cu excepția detergenților pentru vase, sunt dotate cu capace de siguranță pentru copii.
Spune-ti parerea!