Setari Cookie-uri

AVON, liderul pieței locale de produse de frumusețe, crește și împlinește 21 de ani în România

Astăzi, 4 septembrie 2018, AVON România ajunge la vârsta de 21 de ani - timp în care a căutat să fie alături de românce, promovând valori precum pasiunea, încrederea și curajul, pentru a le reda tuturor femeilor puterea de a schimba lumea prin frumusețe.

Comunicat de presă

AVON este lider pe piața cosmeticelor din România, cu o cifră de afaceri de peste 140 milioane de euro în 2017 și un portofoliu de peste 1000 de produse, dintre care parfumuri, produse pentru machiaj, îngrijirea corpului, tenului și părului, precum și produse de fashion & home.

Datorită investițiilor constante în modernizarea business-ului, astăzi, fiecare reprezentant AVON își poate deschide un magazin online la cheie, pe platforma de e-commerce www.avon.ro.

Povestea celei mai mari companii de produse de frumusețe din România începe în 1997, când AVON a adus primele produse și a oferit sprijin şi o şansă la independenţă financiară femeilor din România.

România, un hub european al frumuseții

AVON deține în România un centru operațional care deservește 5 piețe din Europa, ridicat în Chiajna cu o investiție de peste 12 milioane USD, în anul 2006.

Citește și:

Investiții în inovație

În 2013 AVON a intrat în Topul celor mai inovatoare branduri pentru români1, obținând locul întâi la Categoria Cosmetice. Datorită calității, brandul ajunge numărul unu în topul preferințelor româncelor.

Compania se dedică inovației și misiunii de a aduce cele mai noi tehnologii și tendințe în frumusețe, în produse de calitate, la prețuri accesibile tuturor. AVON investește în cercetare în cadrul centrului de Research & Development din New York.

Printre inovațiile lansate de AVON se numără: primul produs de îngrijire a tenului de pe piaţă cu AHA (alfa-hidroxi-acizi), primul tratament complet cu dublă acţiune pentru zona ochilor, precum și peste 30 de tehnologii revoluţionare patentate.

Citește și:

Acestea aparțin brandului Anew, ce oferă produse pentru îngrijirea tenului ce luptă împotriva ridurilor, fiind totodată una dintre mărcile AVON cele mai bogate în inovaţii. Brandul Anew deține un Institut specializat, care este unul dintre cele mai avansate centre de cercetare din industria cosmetică din lume.

AVON îmbrățișează inovația în orice formă: în 2018, Roxana Minea, make-up artistul AVON, a realizat live machiajul Sophiei, primul robot cu cetățenie din lume, în cadrul evenimentului Brand Minds.

Pasiunea pentru frumusețe a avut întotdeauna și o misiune socială

Timp de 21 de ani, AVON a investit constant în campanii de luptă împotriva violenței domestice sau a cancerului la sân. De asemenea, a promovat respectul pe care societatea îl datorează femeilor pentru rolul lor în dezvoltarea comunităţii, militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă.

Citește și:

Eforturile au primit recunoaștere internațională și pe plan local, obținând premii precum Cannes Lions (Campania de luptă împotriva cancerului la sân – 2007), Locul 1 la Gala Societății Civile (pentru proiectele de CSR organizate – 2013), Gold Effie (campania Timp din timpul tău - 2016), premiul CSR Romanian Award (campania Cancel Cancer - 2016).

În prezent, AVON desfășoară o inițiativă educațională dedicată tinerilor, în cadrul proiectului In A Relationship, parte din Campania Respectului.

AVON organizează cel mai mare eveniment de recunoaștere a eforturilor comunității online de beauty & fashion din România, Digital Divas și sprijină dezvoltarea acesteia prin workshop-uri dedicate, încă din 2013.

În prezent, AVON România este condusă de Andreea Moldovan, care coordonează activitatea brandului în cinci țări, precum România, Republica Moldova, Bulgaria, Macedonia și Albania.

Citește și:

Sursa Foto Front Page: Shutterstock/By Ekaterina Jurkova

Vizionare placuta


Kudika
3 Septembrie 2018
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.