Setari Cookie-uri

BOADICEA THE VICTORIOUS cucerește OBSENTUM

Brandul a luat naștere în urmă cu 10 ani, ca marcă exclusivă Harrods, magazinul-epicentru al luxului londonez. Astăzi, BOADICEA THE VICTORIOUS domină lumea parfumurilor de nișă cu un portofoliu de peste 100 de parfumuri de unice, unisex.

comunicat de presa

Eternitate. Cea mai aprigă dorință a conducătorilor din toate timpurile. Forța de a rămâne în istorie pentru totdeauna, de a distruge temporalul. Spiritul faimoasei regine celtice Boadicea cucerește și astăzi noi tărâmuri, nu prin tăișul armelor, ci prin legendarele esențele criptate ale casei de parfumerie de nișă BOADICEA THE VICTORIOUS.

ISTORIE. Boadicea, regina celtică ce a condus una dintre cele mai mari revolte din istoria Imperiului Roman, a fost conducătoarea tribului icenilor (dependent de Roma, în Britania de Est). După moartea soțului său, regele Prasutagus, armatele romane i-au invadat teritoriul, și astfel a luat naștere răscoala din anul 61, o rebeliune la care au participat atât icenii, cât şi alte triburi celtice. Boadicea și-a câștigat o pagină de aur în istoria britanică triumfând în fața legiunilor romane pe care le-a înfrânt și izgonit: războinicii săi au distrus Camulodunum (capitala provinciei Britannia), Londra şi Verulamium (astăzi St. Albans). Victoria a fost temporară, dar gloria reginei, eternă. Figura ei semeață a rămas în istorie drept un simbol al luptei pentru justiţie şi independenţă.

BRANDUL BOADICEA THE VICTORIOUS. Aproape 2000 de ani mai târziu, povestea ei cucerește lumea prin esențele mărcii britanice de parfumuri de lux ce-i poartă numele: BOADICEA THE VICTORIOUS. Brandul a luat naștere în urmă cu 10 ani, ca marcă exclusivă Harrods, magazinul-epicentru al luxului londonez. Astăzi, BOADICEA THE VICTORIOUS domină lumea parfumurilor de nișă cu un portofoliu de peste 100 de parfumuri de unice, unisex. Îmbinate cu măiestrie de cele mai experimentate „nasuri” din Regatul Unit, esențele BOADICEA THE VICTORIOUS sunt îmbuteliate prin tehnici tradiționale în sticle pavoazate cu scutul celtic. Emblematicele scuturi sunt gravate manual la o fabrică de cositor cu o tradiție de peste 200 de ani - unele sunt placate cu aur de 24 k, iar altele sunt decorate cu diamante sau pietre prețioase.

COLECȚII & BEST SELLERS. Brandul britanic are un amplu portofoliu de esențe, ce include 7 colecții unice: COURAGE - o colecție de parfumuri destinate exclusiv aventurierilor netemători; POWER - reflectă determinarea îndrăznețului de a se distanța de lumesc în căutarea magnificului; SPIRIT - parfumuri provocatoare cu tonuri aluzive pentru un spirit liber; VIGOUR - pentru cei care savurează provocările pe care le aduce fiecare nouă zi. Parfumuri cu o voce proprie, înălțătoare, neliniștită în încercarea constantă de a impresiona; EXCLUSIVE - de la pădurile sacre ale Orientului Îndepărtat până la condimentele aromatice din Africa de Nord, colecția răsfăță chiar și cele mai sălbatice dorințe cu esențe venerabile, scandaloase și decadente; AHOOD ALENZI - colecție realizată în colaborarea cu Ahood Alenzi, celebrul beauty icon Kuweitian; GLOBAL COLLECTION - o hartă olfactivă menită să devasteze granițele globale, cu 7 sub-colecții: EMERALD, BLUE, RUBY, GOLD, BLACK, PEWTER și FIRE.

BEST SELLERS

Complex: face parte din colecția Courage. Esență crez, recognoscibilă, destinată caracterelor puternice, Complex este un parfum captivant, o licoare senzorială cu note de vârf pămâtești de salvie și pin, note de mijloc de violete și note de bază de mosc și piele.

Blue Sapphire: având ca sursă de inspirație aniversarea a 65 de ani de la nunta reginei Elizabeta a ll-a cu prințul Philip, Blue Sapphire este un parfum somptuos ce impune loialitate și încredere. Face parte din colecția Exclusive. Notele de vârf sunt o infuzie puternică de citricie, portocale și lămâie, îndulcite cu note de mijloc de trandafir, cardamom și iasomie indiană, încununate cu note de bază de oud, patchouli și ambră.

Consort: Un parfum caleidoscop cu note subtile și puternice. Face parte din Colecția Fire, Global Collection. Notele de vârf sunt bergamot, lemn de citrice, boabe de ienupăr, dispersate ușor de notele de mijloc de portocală și salvie. Notele de bază sunt vetiver, ambră, mosc și patchouli. Un partener/ consort care vă va răsplăti cu loialitate și fidelitate - un aliat care va trece prin foc pentru a vă servi.

JEREMY TAYLOR, DIRECTOR COMERCIAL BOADICEA THE VICTORIOUS. Jeremy Taylor este directorul comercial al brandului Boadicea Victorious. Colaborarea lui cu brandul a început în 2014, part time, în calitate de consultant al lui David Crisp, CEO Boadicea Victorious. Apoi s-a alăturat business-ului full time în luna iunie a anului 2008. Experiența în comerțul cu bunuri de lux este cartea de vizită a lui Jeremy. După ce a deținut funcții de conducere la Harrods și Molton Brown, Jeremy sa alăturat universului parfumeriei de nișă în 2008 lucrând la L'Artisan Parfumeur. După o perioadă îndelungată petrecută la Miller Harris, cât și la Floris London, Jeremy a decis să se desprindă profesional de domeniul parfiumeriei pentru pe perioadă, petrecând doi ani ca director de vânzări la marca de lux Aspinal din Londra (producător și comerciant de articole de lux și accesorii din piele). Cu toate acestea, pasiunea lui pentru parfumerie l-a făcut să se întoarcă la acest universal senzorial, în special la brandul Boadicea The Victorious.

OBSENTUM

Născut din pasiunea pentru lux și eleganță, OBSENTUM este un univers ultrasenzorial unde iubitorii de esențe rare sunt invitați să se sustragă cotidianului prin intermediul unor note olfactive excepţionale. OBSENTUM găzduiește astăzi exclusiv branduri legendare precum XERJOFF, TIZIANA TERENZI, LAURENT MAZZONE PARFUMS, SKIN 111, DR. VRANJES, ACCA KAPPA, V CANTO, MICALLEF, MEMO PARIS, NOBILE 1942, ATELIER DES ORS, RAMON MONEGAL, ROUGE BUNNY ROUGE, KAJAL, JUL ET MAD PARIS, KEMI. Lista brandurilor disponibile în OBSENTUM continuă cu nume de referință precum JO MALONE LONDON, AMOUAGE, KILIAN, TOM FORD, CREED, CASAMORATI, MONTALE, ESCENTRIC MOLECULES, PARFUMS DE MARLY, INITIO. În București, OBSENTUM este prezent cu trei spații, două localizate în zona duty free a Aeroportului Otopeni (Plecări Internaționale și Plecări Interne) și cel de-al treilea în Băneasa Shopping City. OBSENTUM este parte a grupului Millenium Pro Design, unul dintre liderii europeni din domeniul travel retail. Din 2006, Millenium Pro Design este partener cu Gebr. Heinemann.

Vizionare placuta


Kudika
23 Iunie 2019
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.