Setari Cookie-uri

George Simion: Planul de case a fost marketing, cum a fost și mersul la coafor al lui Nicușor

IN ACEST ARTICOL:

Schimb de replici acide între George Simion și Nicușor Dan la dezbaterea prezidențială

Dezbaterea de joi dintre candidații la prezidențiale George Simion și Nicușor Dan a fost marcată de un schimb ironic de replici, în care liderul AUR a admis că programul său privind casele ieftine este o strategie de marketing. În replică, el a comparat această abordare cu gestul lui Nicușor Dan de a merge la coafor înainte de campania electorală.

”A fost marketing la fel cum și mersul dumneavoastră la coafor a fost un plan de marketing. Nu înseamnă că acest program nu trebuie implementat. E vital pentru ca românii să nu mai plece din țară”, a declarat Simion, potrivit wall-street.ro

george simion si nicusor dan

Planul caselor de 1 leu – o strategie de marketing, nu o promisiune concretă?

Întrebat de jurnaliștii Euronews despre propunerea "Case la 1 leu", menționată în programul de guvernare al AUR, Simion a declarat că ideea face parte dintr-un plan mai amplu pentru sprijinirea tinerilor și a românilor din diaspora care doresc să se întoarcă în țară. Acesta a susținut că modelul este inspirat de proiecte similare implementate în Italia, unde imobilele sunt oferite la prețuri simbolice, dar cu anumite condiții de renovare.

Citește și:

plan de case george simion

Răspunsul lui Nicușor Dan: „Speranțe false pentru zeci de mii de oameni”

Nicușor Dan a cerut o clarificare, întrebând direct dacă promisiunea privind casele de 35.000 de euro este o simplă „momeală” electorală. Simion a recunoscut că este marketing, dar a insistat că programul are totuși un rol important în a păstra românii în țară. Dan a replicat ironic, spunând că mersul său la coafor nu generează cozi sau promisiuni iluzorii pentru zeci de mii de oameni.

Modelul italian: case la 1 euro, dar cu investiții uriașe

Proiectele din Italia care oferă case la prețuri simbolice există, dar presupun investiții semnificative. Cei care primesc astfel de locuințe sunt obligați să le renoveze pe cheltuiala proprie, uneori cu sume care pot ajunge la zeci sau sute de mii de euro. În plus, beneficiarii trebuie să încheie polițe de asigurare costisitoare, ceea ce transformă oferta inițială într-un angajament financiar serios.

Citește și:

foto interior și prima pagină LCV/ Shutterstock


Noemi crede că textele savuroase sunt scrise nud în miez de noapte, cu stiloul pe hârtie și țigară în colțul gurii iar cele mai crude adevăruri sunt spuse în glume și...

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: