Kudika si e-Invest te invita sa pariticipi la un studiu privind atitudinea IMM-urilor si antreprenorilor fata de proiectele online.

Top 5 domenii in care femeile pot avea o cariera de succes

Segmentul online a fost prezentat tot mai des in ultima perioada ca fiind solutia ideala pentru companiile ce-si doresc nu doar mentinerea competitivitatii ci si o crestere a cifrei de afaceri pe fondul crizei .

Care este situatia, insa? Cate companii au pus la punct un plan de afaceri care sa vizeze si mediul online? Cati tineri antreprenori vad in online mediul propice pentru a demara o afacere? Cat de mult conteaza prezenta pe internet a unei companii?

e-Invest, in parteneriat cu Fundatia Post Privatizare lanseaza un studiu care-si propune sa raspunda catorva intrebari cheie privind atitudinea IMM-urilor si antreprenorilor fata de proiectele online. Concluziile acestui studiu se vor constitui in recomandari care se vor afla la baza elaborarii unor strategii viitoare de dezvoltare a politicilor legate de sectorul intreprinderilor mici si mijlocii.

Ne propunem sa aflam, printre altele, care este gradul actual de interes din partea antreprenorilor si IMM-urilor in legatura cu piata de online din Romania, care sunt sumele pe care IMM-urile sau antreprenorii le-ar investi in zona online sau care sunt zonele catre care s-ar putea indrepta pentru sprijin (logistic, know-how sau financiar).

Targetat la nivel national, studiul se adreseaza in egala masura intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) si profesiilor liberale din Romania precum si antreprenorilor, fiind menit sa contribuie activ la dezvoltarea acestui sector in vederea cresterii competitivitatii pe piata interna si externa.

Va invitam asadar pe www.cercetareonline.ro pentru a raspunde la cateva intrebari ce vor reusi sa creioneze starea actuala.

Eforturile dumneavoastra vor fi rasplatite prin cateva premii, astfel:

- 50% reducere la crearea unui microportal pe esimplu.ro timp de 1 an (creare, consultanta, administrare si crearea unui magazin virtual odata cu lansarea acestui serviciu);
- 1 an de acces gratuit la cursuri de e-learning organizate de portalul esimplu.ro;
- 1 serviciu de consultanta gratuit pornind de la instrumentul de benchmarking, oferit de portalul esimplu.ro

Barbatii, cei mai activi cumparatori online in Romania
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: