In perioada 23 martie 16 aprilie au loc inscrierile la cea de-a IX-a editie a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.
Datorita capacitatii de a-i scoate in evidenta pe cei mai motivati si mai bine pregatiti potentiali angajati, competitia Olimpiadelor este urmarita cu un interes deosebit de anagajatorii din piata de comunicare. Aceasta piata trece, de cativa ani, printr-o acuta lipsa de resurse umane calificate. Spre exemplu, Mihaela Radulescu, reprezentanta agentiei GMP, spune: “daca vrei sa recrutezi juniori - cu putine exceptii - acum dai peste copii rasfatati, superficiali cu pretentii mari, care au infinit mai putina rabdare cu ei insisi decat aveam eu la varsta lor”. De aceea, angajatorii se asteapta sa-i intalneasca pe cei mai buni viitori colaboratori la Olimpiadele Comunicarii si, de multe ori, le fac propuneri de angajare imediat dupa terminarea competitiei. O parte din “povestile de succes” ale tinerilor care s-au remarcat astfel pot fi vazute la aceasta adresa.
Olimpiadele Comunicarii 2009 se desfasoara sub Patronajul Camerei Deputatilor.
Proiectul este realizat cu sprijinul financiar oferit de: Tuborg Romania, Carparcement Holding, Recolamp, BCR, A&D Pharma si McCann Erikson. Promovarea proiectului este realizata cu sprijinul Radio Zu, Wall-Street.ro, 9AM.ro si Ejobs.ro.
De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) si a Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP).