Setari Cookie-uri

Au inceput inscrierile la editia a IX-a a Olimpiadelor Comunicarii

In perioada 23 martie 16 aprilie au loc inscrierile la cea de-a IX-a editie a Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

Un atu al competitiei este implicarea cat se poate de serioasa a “clientilor” in lucrul cu echipele. Reprezentantii companiilor sau ai institutiilor publice “client” revin an de an cu placere in randurile tinerilor comunicatori si se asteapta sa primeasca de la ei idei proaspete. Spre exemplu, Shachar Shaine, Presedintele URBB (Tuborg Romania), spune ca “in ceea ce ma priveste, intalnirile cu studentii au avut intotdeauna un efect reconfortant, datorita entuziasmului si energiei de care acestia dau dovada, precum si a punctelor de vedere exprimate fara inhibitii.”

Datorita capacitatii de a-i scoate in evidenta pe cei mai motivati si mai bine pregatiti potentiali angajati, competitia Olimpiadelor este urmarita cu un interes deosebit de anagajatorii din piata de comunicare. Aceasta piata trece, de cativa ani, printr-o acuta lipsa de resurse umane calificate. Spre exemplu, Mihaela Radulescu, reprezentanta agentiei GMP, spune: “daca vrei sa recrutezi juniori - cu putine exceptii - acum dai peste copii rasfatati, superficiali cu pretentii mari, care au infinit mai putina rabdare cu ei insisi decat aveam eu la varsta lor”. De aceea, angajatorii se asteapta sa-i intalneasca pe cei mai buni viitori colaboratori la Olimpiadele Comunicarii si, de multe ori, le fac propuneri de angajare imediat dupa terminarea competitiei. O parte din “povestile de succes” ale tinerilor care s-au remarcat astfel pot fi vazute la aceasta adresa.

Olimpiadele Comunicarii 2009 se desfasoara sub Patronajul Camerei Deputatilor.

Proiectul este realizat cu sprijinul financiar oferit de: Tuborg Romania, Carparcement Holding, Recolamp, BCR, A&D Pharma si McCann Erikson. Promovarea proiectului este realizata cu sprijinul Radio Zu, Wall-Street.ro, 9AM.ro si Ejobs.ro.

De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) si a Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP).


Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
26 Martie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.