Pe 27 si 28 aprilie vor avea loc, la Palatul Parlamentului, Conferintele din cadrul celei de-a IX-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. Cele doua zile de Conferinte vor oferi o perspectiva globala asupra profesiei de comunicator, printr-o combinatie unica de teme, sustinute de experti din toate domeniile comunicarii: marketing, advertising, relatii publice, comunicare online, comunicare politica si mass-media.
Unele din cele mai importante nume de invitati, subiectele despre care vor vorbi si calendarul conferintelor pot fi gasite aici.
Fiecare zi de Conferinte este impartita pe 3 categorii:
I. “Laboratoare de disectie” (intre orele 12:00-14:00). Aici, invitatii vor analiza o serie de campanii celebre si toate etapele prin care au trecut: de la planificarea strategica la tactici si la rezultatele obtinute. Scopul acestor “laboratoare” este sa le ofere participantilor inspiratie si sa ii invete sa gandeasca in mod corect o campanie de comunicare.
In prima zi (luni, 27 aprilie) vor fi analizate campanii celebre de advertising comercial si de advertising social. In cea de-a doua (marti, 28 aprilie) vor fi analizate campanii de PR comercial si campanii de comunicare politica.
II. Intalniri cu personalitati de top si incursiuni in culise (intre orele 14:30-16:30). La mijlocul fiecarei zile de Conferinte vor avea loc intalniri cu personalitati de varf din zona comerciala sau cea politica.
“Managerii despre CSR: ce inseamna responsabilitatea sociala intr-o perioada de criza economica?” (27 aprilie)
Sunt invitati la o discutie despre CSR (Responsabilitatea Sociala a Companiilor) manageri din companii de top. Conferinta este deosebita pentru ca, de obicei, despre programele de CSR vorbesc doar responsabilii de comunicare. In schimb, aici i-am invitat chiar pe cei care iau deciziile majore sa vorbeasca despre cat de mult cred in CSR si cum se impaca astfel de programe cu alte obiective de afaceri.