Organizatorii Olimpiadelor Comunicarii, cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii profesionisti in comunicare, ii invita pe angajatorii din agentii, companii, partide politice sau ONG-uri sa participe la etapa finala a competitiei din acest an - Prezentarile publice ale finalistilor - locul in care angajatorii ii pot identifica pe cei mai talentati posibili colaboratori.
In contextul economic actual, angajatorii pot gasi printre participantii la Olimpiadele Comunicarii o pepiniera de talente, care sa-i ajute sa-si scada costurile, dar si sa-si imbunatateasca productivitatea. De aceea, pentru a veni in intampinarea lor, organizatorii competitiei le ofera acestora mai multe instrumente pentru a cunoaste atat personalitatea cat si abilitatile potentialilor angajati - participanti la Olimpiadele Comunicarii.
Astfel, angajatorii au la dispozitie, in sectiunea “Participanti” a site-ului, pagini de prezentare detaliate ale echipelor finaliste. Aici pot afla care este “clientul” pentru care lucreaza fiecare echipa, ce brief a primit si detalii despre membrii echipei.
Tot aici, angajatorii pot gasi link-uri catre blogurile participantilor. Citirea acestora e cea mai usoara si eficienta metoda de a determina creativitatea, gandirea strategica, abilitatile de scriere sau atentia la detalii ale potentialilor angajati. Pentru a urmari in timp real ce scriu toti participantii pe bloguri, publicul are la dispozitie un feed RSS pe care il poate accesa la aceasta adresa.
Cunoasterea din timp a echipelor reprezinta un avantaj pentru angajatorii care vin la Prezentari. Ei isi pot forma o prima impresie asupra celor mai promitatori candidati si pot urmari cu atentie evolutia lor in finala. Aici vor putea determina o alta calitate importanta – abilitatile de prezentare in public.