Alexandra Popescu: Cariera si viata de familie merg mana in mana

Alexandra Popescu: Cariera si viata de familie merg mana in mana
Kudika
21 Septembrie 2010

Cu o experienta importanta in practica manageriala, in prezent Alexandra Popescu ocupa functia de Manager General pentru Oxette Romania. Intr-un scurt interviu, ne-a vorbit despre pasiunea pentru accesorii, inceputurile activitatii profesionale dar si despre secretele reusitei in cariera:

Cu o experienta importanta in practica manageriala, in prezent Alexandra Popescu ocupa functia de Manager General pentru Oxette Romania. Intr-un scurt interviu, ne-a vorbit despre pasiunea pentru accesorii, inceputurile activitatii profesionale dar si despre secretele reusitei in cariera:

Cum ati descrie pe scurt experienta de manager?

Plina de responsabilitate! Fiecare zi inseamna o dorinta de a face performanta si asa le transmit si oamenilor mei in asa fel incat rezultatele sa fie pe masura daruirii noastre. A fi manager poate fi uneori greu sau neplacut prin natura deciziilor pe care trebuie sa le iau, dar mai intai de toate primeaza echipa si mai ales formarea acesteia spre rezultate.

Care a fost cea mai utila perioada din cariera?

Perioada cea mai utila a fost aceea in care am avut oameni care sa ma observe si sa ma ghideze. Pentru mine acesti oameni au devenit mentori si chiar si in prezent ma consult cu ei pentru deciziile importante referitoare la cariera. In momentul in care ai potential, vrei si poti este aproape imposibil sa nu reusesti sa te ridici, sa nu te faci remarcat, daca persoanele care trebuie sa te observe o fac si iti transmit din experienta lor. Invatarea si perfectionarea continua sunt pentru orice manager factorii ce il tin pe val, in top.

Ce rol ocupa accesoriile in viata dumneavoastra?

Acum am intrat pe teritoriul meu preferat. Sa spunem ca primul dupa familie. De fapt este un mix foarte bun intre familie, accesorii si cariera. Le iubesc pe toate la fel de mult si nu as putea sa traiesc fara niciuna.

Cum faceti fata momentelor critice?

Prin prisma experientei am reusit sa eliminam momentele critice. Nici inainte nu aveam momente critice, ci doar rezultatul unor situatii gestionate slab anterior cauzate de lipsa de experienta. Formarea oamenilor in permanenta atat in cadrul companiei cat si in afara ei permite sudarea companiei in asa fel incat abordarea situatiilor critice se face cu usurinta atat pentru client cat si in cadrul echipei.

Care este clientul tinta caruia i se adreseaza brandurile Oxette si Loisir?

Raspunsul la aceasta intrebare este mai mult decat simplu daca vizitati o singura data unul din magazinele Oxette si Loisir. Brandurile noastre se adreseaza celor care stiu ce inseamna bun gust, frumos si calitate si care stiu sa isi personalizeze tinuta cu ajutorul accesoriilor.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri