O reclama a casei Dior, in care personajul principal este interpretat de actrita americana Natalie Portman, a fost considerata publicitate mincinoasa si a fost retrasa de pe piata, informeaza contactmusic.com potrivit Mediafax.

Sculpteaza-ti genele cu noua mascara L'Oreal Makeup Designer/Paris False Lash Sculpt Black

Reclama a intrat in vizorul organizatiei britanice Advertising Standards Authority (ASA), care a decis retragerea ei de pe piata.

In acea reclama, Natalie Portman apare cu machiaj pronuntat al ochilor. Clipul promoveaza "efectul multiplicator al volumului genelor si produsele mascara de ingrijire".

"Miracolul unei nano-pensule pentru un efect creator de neegalat al genelor. Ofera un efect spectaculos de marire a volumului genelor, una cate una", se afirma in textul reclamei.

Reprezentantii companiei rivale L'Oreal i-au acuzat pe directorii de publicitate de la Dior, spunand ca acestia au exagerat efectul produs de acea mascara, iar afirmatia lor a fost confirmata de ASA, dupa ce fabricantii noului produs au recunoscut ca au retusat cu ajutorul tehnologie digitale anumite parti din acea reclama cu Natalie Portman.

Potrivit The Metro, casa Dior a incercat sa isi justifice actiunile, spunand ca acele modificari au fost facute cu scopul "de a creste lungimea si curbura unui numar de gene, intrucat unele dintre ele lipseau, iar altele erau distruse". Totodata, directorii de la Dior spun ca nu au primit nicio plangere de la clienti dezamagiti de efectul actual generat de acest produs de machiaj.

Aceasta nu este prima colaborare a actritei cu celebra casa Dior. In aprilie anul acesta, Natalie Portman a promovat rujul Nude Grege nr. 169. Aceasta a spus ca a ales acest model de ruj datorita numarului 169, intrucat acesta are o semnificatie speciala pentru ea.

Foto prima pagina: Guliver/ Splash News

Genele false, pericol pentru ochi?

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: