Setari Cookie-uri

Finlay MacKay si calendarul Lavazza

Elemente estetice

Intrebata la ce elemente estetice se referă Calendarul 2008, Francesca Lavazza, Director Corporate Image al Grupului Lavazza, a raspuns: "Atmosfera Art nouveau care este precursoare a mişcărilor celor mai inovative din secolul douăzeci, ne-a cucerit imediat. Apoi, acelaşi dinamism, energie şi forţă le-am regăsit la fotograf. Stilul său se inspiră din natură şi include referinţe la acei ani. Perspectiva pictorilor pre-rafaeliţi, a simboliştilor dar mai ales referinţele la hainele lui Alfons Mucha, la stofele lui Klimt, la atmosferele lui Edward Burne-Jones, cu aceeaşi capacitate de a-şi ndrepta privirea spre viitor. Art Nouveau are şi alte puncte comune cu marca noastră: ideea unui produs artizanal dar creat industrial şi design-ul. La cumpăna dintre secole, arta se deplasează spre artizanat şi ideea de "frumos", concepte ce vor genera designul modern. Obiectul cotidian devine obiect de artă, pentru a aduce frumosul n casa tuturor. Ca şi calendarul nostru, ca şi afişele ce folosesc spaţii publice ca expoziţii sub cerul liber dar, mai ales, ca şi ceaşca noastră, n care n fiecare zi se serveşte un produs creat cu artă pentru milioane de persoane".
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
22 Noiembrie 2007
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.