Creeaza un remake de 60 de secunde al unui film celebru, inscrie-l in competitie si poti sa ajungi la Londra, alaturi de actori de la Hollywood!" - asa a sunat provocarea lansata de Jameson Empire Awards 2013.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Zarurile au fost aruncate!

Inscrierile s-au facut pana pe 20 ianuarie 2013, si aveti o luna la dispozitie (pana pe 20 februarie) sa votati filmul preferat dand LIKE pe YOUTUBE!

Alaturi de niste prieteni am realizat 1 minut de Anna Karenina in care pe langa multiplele referinte la ecranizarea din 2012 a lui Joe Wright cu Keira Knightly in rolul principal feminin, am abordat tema presiunii sociale intr-o viziune aproape suprarealista! Avem nevoie de cat mai multe LIKE-uri pe YOUTUBE pentru a ajunge in finala de la Londra!!”, povesteste Miruna plina de entuziasm.

Paralela intre binecunoscuta poveste a Annei Karenina si Facebook este una pe cat de absurda pe atat de contemporana, facand din acest remake una dintre cele mai complexe participari din concurs. Cati tineri nu sunt dependenti de Facebook? Cati aproape ca au renuntat "sa mai traiasca" in afara lui? Sunt constienti de consecintele acestor tendinte sociale?

Pe scurt, in timp ce Anna secolului XIX alege sinuciderea ca o solutie de evadare, scurtmetrajul prezinta simplul act de "Log out" de pe Facebook ca pe o moarte virtuala la nivel social.

Un film de: Miruna Pavoni
Anna Karenina: Ana Nicolescu
Alexei Karenin/ Vronsky: Peter Fazakas

CLICK AICI pentru a vedea scurtmetrajul.

Daca v-a placut, nu ezitati sa dati LIKE pe YOUTUBE!

Atentie! Este foarte important ca Like-urile sa se inregistreze pe YouTube, aceasta fiind 50% din evaluare (pentru ca votul tau sa fie luat in consideratie trebuie sa fii logat cu nume de utilizator + parola YouTube/ Gmail/ Google Chrome/ Picassa/ etc). Vezi detalii in imaginea de mai jos:

Dati vestea mai departe!

Competitia "Best Moving Generation Flashmob 2015" isi celebreaza castigatorii!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: