Setari Cookie-uri

Fashion Days lanseaza sezonul primavara/vara sub o noua platforma de comunicare

Campania va fi lansata pe 20 martie printr-un plan de comunicare 360: TV, online si social media.

comunicat de presa

fashion days

Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion online, introduce campania de lansare a noilor colectii primavara/vara prin intermediul noii platforme de comunicare “WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE”. Conceptul creativ a plecat de la insight-ul conform caruia tinutele pe care le porti iti confera un plus de incredere pentru a face fata cu succes provocarilor zilnice.

“Increderea in sine este unul dintre criteriile mentionate de peste 90% dintre clientii Fashion Days din Romania, Bulgaria si Ungaria atunci cand vorbim despre efectul pieselor vestimentare asupra felului in care acestia se simt. Perceptia reflecta ideea din spatele noii platforme de comunicare “WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE”, menita sa contribuie la cresterea increderii in sine in urma alegerii piesei „vedeta” pentru fiecare tinuta. Noile branduri si colectii Fashion Days ale sezonului primavara/vara ii vor inspira pe clientii nostri sa descopere acel articol special, care sa le confere un plus de incredere”, declara Andrei Chirila, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Citește și:

Noua platforma de brand a fost dezvoltata impreuna cu Graffiti BBDO si reflecta acele piese „vedeta” din garderoba fiecaruia. Increderea este despre un succes profesional, o emotie puternica, o persoana speciala, o rochie in care atragi toate privirile sau o camasa in care nu mai ai nevoie de introducere. „WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE” este despre plusul de incredere pe care ti-l ofera acel model de pantofi sau acea pereche de blugi care se potriveste perfect cu personalitatea ta.

fashion days

Colectiile primavara/vara lansate sub umbrela platformei „WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE” introduc 20 de branduri noi, in premiera pe Fashiondays.ro, care completeaza portofoliul de produse. De la genti marca Pollini si JYDC London, piese vestimentare din denim de la Replay si G-Star, incaltaminte de la Superga, Polo Ralph Lauren, Cat, Rider, Ipanema, Melissa, Camper, Lacoste, Replay, G-Star, S'Oliver, Bugatti si Aldo, piese de lenjerie intima de la Ted Baker si Sloggi, la imbracaminte pentru copii de la Aygey si Frankie Morello. Totodata, acestia vor gasi si noi colectii de la Zee Lane, Mango, Ted Baker, Lacoste, Alcott, Next, Trussardi Jeans, Furla, Napapijri, Marella, Converse, Reebok si Jack&Jones.

Citește și:

Noua campanie Fashion Days va beneficia de un plan de comunicare 360 in toate cele trei tari in care activeaza: de la TV, online, print si pana la activari in social media.

Spotul publicitar, ce reflecta din plin increderea in sine, a fost realizat de catre departamentul de creatie si productie Fashion Days impreuna cu casa de productie DeFilm Production, fiind filmat de Barna Nemethi, regizor si Alex Galmeanu, DOP al productiei, dar si fotograf al campaniei.

Vizionare placuta


Kudika
17 Martie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.