Setari Cookie-uri

No Connection, un nou brand de haine in Romania

Un nou brand isi face intrarea pe piata romaneasca a modei.

comunicat de presa

Nascut din dorinta de a aduce un suflu proaspat si diferit, No Connection promite sa schimbe perceptia romancelor in ceea ce priveste vestimentatia. Janine Lungu, fondatoarea brandului, a luat decizia de a deschide un magazin de haine online pentru a veni in intampinarea femeilor care isi doresc sa se diferentieze de „moda uniformelor” impusa de marile lanturi de magazine, dar si pentru a pune umarul la economia tarii, toate produsele fiind confectionate in Romania. Dupa ce a locuit zece ani in Canada, Janine s-a intors in Romania unde s-a lovit de o problema majora in randul femeilor, acela de a nu-si gasi outfituri potrivite si care sa le defineasca personalitatea. „Marile lanturi de magazine practic au spalat creierele consumatorului de moda, pe strada vedem femei imbracate aproape la fel, este practic o criza de identitate la capitolul vestimentatie. Hainele ar trebui sa ne ajute sa ne exprimam mai usor ca indivizi si sa ne dezvaluie personalitatea. Ma indoiesc ca suntem toti la fel, asa ca de ce sa ne imbracam identic?”, spune fondatoarea.

Citește și:

Desi online-ul este inca un teren minat in ceea ce priveste comertul in Romania, Janine e hotarata sa schimbe perceptia asupra shoppingului din fata calculatorului dar si a street style-ului. Prima colectie, lansata in luna martie, vrea sa impace cele mai pretentioase gusturi, plecand de la stilul fresh, tineresc si natural, pana la croiuri indraznete, materiale sofisticate si jocuri de culori. No Connection este inspirat de femeia moderna si autentica, careia vrea sa-i scoata in evidenta feminitatea si senzualitatea. Colectia a fost gandita ca produsele sa se poata mixa intre ele pentru a crea outfiuri diferite si practice. Sacourile cu pene, ce par extravagante si pretioase, se pot transforma in sacouri minimaliste, doar prin desprinderea penelor, putand purta obiectul vestimentar in doua stiluri total diferite. Modelele de pantaloni au fost concepute pentru a se potrivi si stilului casual ( tenisi, ghete), dar si aceluia elegant (pantofi cu toc, sandale).

Citește și:

Primul principiu al noului brand este acela al originalitatii, colectiile fiind create in serii limitate, pentru ca fiecare client sa se simta special atunci cand imbraca produsele, fara teama de a intalni o alta persoana imbracata la fel.

Cum cea mai mare frica atunci cand facem cumparaturi in online este aceea ca nu ni se vor potrivi produsele, No Connection a ales sa foloseasca materiale usor elastice, de calitate superioara, pretabile shopping-ului online, pentru a evita riscurile diferentelor dintre masurile apropiate.

Atentia la detalii este un alt principiu al noului brand. De la accesoriile alese pe spranceana si lucrate cu grija si pana la fermoarele de calitate superioara, pentru ca obiectele vestimentare sa nu devina doar amintiri dragi, ci outfituri nemuritoare.

Vizionare placuta


Kudika
30 Martie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.