comunicat de presa

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Baneasa Shopping City
Centrul comercial Baneasa Shopping City, lider pe piata romaneasca de fashion si entertainment, anunta pentru inceputul lunii noiembrie extinderea ofertei de shopping prin noi deschideri de magazine ce vor aduce vizitatorilor branduri premium precum The North Face, Under Armour (articole sportive) si Nine West (incaltaminte si accesorii).

Prin diversificarea si imbunatatirea mixului de chiriasi – ce numara aproximativ 280 de magazine* dispuse pe o suprafata totala destinata spatiului de retail de 55.000 mp* – Baneasa Shopping City continua strategia de diferentiere si de pozitionare premium. In ultimele trei luni au fost aduse in premiera pe piata locala si branduri precum Sport Loft si Armani Exchange, iar inaugurarea primului restaurant Taco Bell din Romania a avut loc chiar in luna octombrie, la parterul centrului comercial.

Astfel, noile deschideri de magazine intregesc oferta de shopping ce contine in prezent 28 de branduri premium care se afla in centrul comercial in exclusivitate (in Romania sau in cadrul unui centru comercial): Chopard, Sport Couture, Chanel, Longchamp, Uterque, Furla, Cerutti 1881, Paul&Shark, Frey Wille, Lancel, Max&Co, Boggi, Caran D’ache, Michael Kors, Armani Jeans, Brooks Brothers, Contessina, Cacharel, Vilebrequin, Napapijri, Gerard Darel, Max Mara Weekend, COS, Montblanc, Superdry, Diesel, Armani Exchange, Sport Loft.

Mai mult decat atat, pentru a completa seria experientelor exclusiviste oferite constant vizitatorilor sai, Baneasa Shopping City a lansat recent noul Gift Card de cumparaturi, powered by MasterCard, oferind clientilor sai posibilitatea de a face cumparaturi la cele mai inalte standarde de securitate, in peste 280 de magazine. Astfel, Gift Cardul poate fi achizitionat online de pe www.baneasa.ro/giftcard (cu livrare oriunde in tara), de la birourile de informatii din centrul comercial sau chiar din aplicatia CITY iLOVE, distinsa pana acum cu 6 premii nationale si internationale si care a devenit recent case study pentru Google Europe la categoria platforme de promovare si adoptie.

Diversitatea spatiilor comerciale, brandurile aflate in exclusivitate in Baneasa Shopping City, parteneriatele strategice, dezvoltarea platformei de loializare CITY iLOVE, sutele de evenimente-premiera gazduite sau organizate, conceptele unice de campanii si surprizele cu care centrul comercial si-a intampinat mereu vizitatorii sunt unele dintre cele mai importante aspecte care diferentiaza Baneasa Shopping City de celelalte centre comerciale din Bucuresti si din tara, oferind experiente unice si memorabile.

Pentru mai multe detalii puetti intra pe pagina de Facebook Baneasa Shopping City si pe website.

* Baneasa Developments opereaza Baneasa Shopping City si Galeria Comerciala Feeria, iar cifrele reprezinta totalul si respectiv procentele de crestere inregistrate atat in Baneasa Shopping City, cat si in Galeria Comerciala Feeria.

Primul magazin Uterqüe din Romania s-a deschis oficial in Baneasa Shopping City
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: